hallo allemaal, Nou ik ben nog niet zo lang aan het tempen, en nu denk ik dat ik woensdag mijn eisprong heb gehad, zou dit kunnen kloppen als je mijn temp ziet. (ik temp trouwens via de mond) dag: 1: 36,2 2: 36,2 3: 36,2 4: 36,3 5: 36,2 6: 36,4 7: 36,2 8: 36,2 9: 36,3 10: 36,4 11: 36,3 12: 36,3 13: 36,1 14: 36,3 15: 36,0 vandaag dacht ik mijn eispong te voelen. 16: 36,1 17: 36,2 Klopt het dat je temp omlaag gaat als je je eisprong hebt? Ik dacht op dag 15 mijn eispong te voelen omdat ik toen kleine steekjes voelde in mijn buik, klein beetje vruchtbaar slijm, en ik had een erg opgezette buik toen... Nou lastig zeg allemaal. dames, alvast hartstikke bedankt !!!!! Kuss en veel succes allemaal
Kan maar het is niet altijd zo. En je temp zou de dag daarna toch wel 0.2 / 0.3 gr hoger moeten liggen. Dus dan vind ik je temp op dag 16 en 17 wel relatief laag. Je kan eigenlijk beter rectaal tempen. Ook kun je bij fertilityfriend (of een andere site) een account aanmaken dan kun je een grafiek bijhouden. Dat maakt het wat inzichtelijker.
bouwjaar 1979 dank je wel bvoor je reactie !!! En voor iedereen verder ik voelde maar me vanmiddag nat aan daaronder en toen ik naar de toilet ging lag er een hele klodder draderig slijm in mijn ondergoed. Ik heb het nog aangeraakt en kon er flinke draden van trekken. Het was echt een flinke klodder, het leek net op een kleine kwal ofzo ahahhah Hebben meer mensen dat gehad van dat kwalletje? Zou het eventueel kunnen dat mijn eisprong er dan toch nog aankomt/ nu heb? Kuss
Nou ik kan me geen kwal in mijn broek herinneren Vruchtbaar slijm is rekbaar, op internet staat daar veel info over. Als dat het was zou het heel goed kunnen dat t ei eraan komt. Vooral door blijven tempen, dan kun je in ieder geval achteraf zien of je het juist had (als is het dan te laat, dus voorlopig gezellig door blijven klussen) Is je cyclus regelmatig? Bij mij nl niet momenteel en dat slijm vind ik soms, maar ook niet altijd even duidelijk. Nouja hier prusten we nog wel even verder.
heey bouwjaar, ja ik heb eigenlijk na het stoppen van de pil meteen een regelmatige cycles gehad van 28 dagen, maar na mijn miskraam op 1 augustus had ik een cycles van 38 dagen dus het is alleen nu even lastig Maar ik denk dat mijn cycles deze maand gewoon weer minder word, tenminste dat hoop ik ahhahah. Ik zal het vanavond is lekker romantisch maken dan ahahhah Jij heel veel succes met klussen en geniet ervan !!! Kuss
Balen voor je btw dat het de vorige keer niet is blijven plakken. Ik hoop voor je dat het snel weer goed komt! Ennnuh ik geniet met volle teugen van t klussen wat sowieso verbetert is sinds ik met de anticonceptie gestopt ben. Dat stomme spul... ik ga t nooit meer gebruiken. Fijne avond
Heej dames, Nu was mijn temp vandaag 36,4 dus hij is 0.2 gestegen. Zou het mogelijk zijn dat ik gisteren mij eispong heb gehad dan, en mocht die eisprong dan gisteren zijn geweest zou het dan nog extra kans geven als we vandaag ook klussen? ahahahha je kunt wel zien he dat ik een groentje ben in temperaturen dag: 1: 36,2 2: 36,2 3: 36,2 4: 36,3 5: 36,2 6: 36,4 7: 36,2 8: 36,2 9: 36,3 10: 36,4 11: 36,3 12: 36,3 13: 36,1 14: 36,3 15: 36,0 toen dacht ik mijn eispong te voelen. 16: 36,1 17: 36,2 Veel vruchtbaar slijm, eisprong? 18 :36,4 --> dis is vandaag dank je wel, kuss