Hee dames! Vandaag heb ik pas seks kunnen hebben met mijn vriend. Paar dagen geleden mijn piek gehad (door ovulatietestjes gedaan te hebben) en gister waren ze weer negatief... zou het dan nog raak kunnen zijn? Of moet ik daar nu niet meer vanuit gaan?
Ga er maar niet vanuit meid. Als het 1 dag na de positieve dag is is het niet erg maar een paar dagen is er eigenlijk geen kans meer.
Ligt eraan hoor als je 2 dagen geleden positieve test had dan kan het nog 24/48 voor je ei springt en dan leeft hey nog 24 dus klein kansje
Dankje wel voor de reacties! Ben zelf allang blij dat ik eindelijk mijn 'ei'heb gevonden dermate van ovulatietesten.
Vandaag voelt mijn bmm wel super zacht en beetje sponzig aan en licht echt hoog, kan er net bij met mijn vingertopje. Ben ik dan nog vruchtbaar?
Is geen betrouwbare methode. Daarnaast kun je dit - in verband met infectiegevaar - maar beter niet te vaak doen.
Oohh dat wist ik helemaal niet!! Doe het af en toe weleens maar niet te vaak. Mijn vriend en ik gaan van de week samen langs de dokter voor hem, hij laat zichzelf jaarlijks testen dus dan ga ik een keertje mee en kan ik ook wat dingen vragen waar ik vragen over heb.