Anderhalve week geleden m'n tweede IUI gehad. De vorige ronde werd ik op dag 13/14 ongesteld met altijd duidelijke temperatuurdaling van 37.0/36.9 naar 36.5. Nu sinds dag 9 36.7 en sinds gisteren (dag 10) ook menstruatiepijn en bloed. Maar m'n temp is nog niet helemaal laag. Ik dacht eerst aan een innestelingsbloeding maar dan zou m'n temp inmiddels weer gestegen moeten zijn en ik heb meer menstruatiepijn dan normaal. Bloedverlies is ook anders dan normaal. Normaal begin ik met een dag bruin en nu gelijk met rood. Nog niet veel maar wel een inlegkruisje nodig. Wie kan hier iets zinnigste over roepen?
Ik weet het niet, maar ik denk dat je temp later nog meer gaat dalen, sorry kan er niet iets positievers uit halen.
Ik snap ook nog steeds niks van. Ben officieel bijna week over tijd.. Kan iemand me helpen? Bij t begin verschillende tijd gemeten IBM met verschillende tijden beginnen met werken. Heb afgelopen week de wekker standaard staan 4f2d8b Ovulation charts on FertilityFriend.com
Ja klopt rectaal! Had bij ander forum ook al reactie van geen eisprong. Dus ga maar ovulatie testen doen. Misschien dattie nog komt! Thnxx!