Hoi dames, Ik weet niet of het mogelijk is, maar ik heb op de 5e dag na mijn innesteling bloed geprikt en dat was negatief. Ben nu 3 dagen overtijd en m'n temperatuur blijft hoog. Is het mogelijk dat ik toch zwanger ben? Wil nog even wachten met testen om teleurstellingen te voorkomen. Heb ergens gelezen dat je pas eigenlijk na 10 dagen na de innesteling hcg terug kan zien in het bloed.
Weet je ook zeker dat je je eisprong hebt gehad op die dag? (D.m.v. controles/echo's ofzo?) Je temperatuur daarna zit namelijk ook wel veel op je basale lichaamstemperatuur. Aan het einde van de cyclus zie ik wel duidelijk een verhoging van de temp.
Er is op de 3e dag van m'n cyclus bloed geprikt en van de week zei de gyn dat ik wel m'n eisprong gehad heb. Heb verder geen controles ofzo gehad. De eerste dagen van mn cyclus was ik ook niet zo lekker, toen was mn temp wat hoger dan normaal.
Ik heb het idee dat je je grafiek verkeerd interpreteert. Ik denk zelf dat je je eisprong hebt gehad op dag 27, je luteale fase wordt anders ook heel lang. Ik dacht dat het maximum op 18 dagen lag. Ook denk ik dat je eisprong in je vorige grafiek veel later is geweest dan dag 15, het is een beetje lastig inschatten aangezien de horizontale rode lijn mist, maar ik schat dag 32.
Dat zou ook goed kunnen dat m'n eisprong toch later geweest is maar FF verplaatst m ook niet. Volgens de gyn was m'n eisprong wel geweest waar FF m geplaatst heeft. Begin er nu steeds minder van te begrijpen. Had rond dag 30 licht positieve zwangerschapstesten, maar er was nog niks in mn bloed te zien. Of de testen hebben op een eisprong gereageerd. Heb ik helaas al eerder meegemaakt.
Ff verplaatst em niet omdat je bij cm hebt genoteerd dat je vruchtbaar slijm had + dat je bmm open was. Tja het blijft wel een computer uiteindelijk (de ronde waarin in zwanger werd, vond ff mijn eisprong niet, terwijl alles erop wees). Wat zegt je gyn van die lange luteale fase?
Hij heeft er eigenlijk weinig over gezegd. Had voor deze cyclus medicatie voorgeschreven gekregen en mocht het voor de aankomende cyclus wel weer vragen. 20 mei moet ik naar een andere gyn en zou ik in een traject gezet worden om ons een handje te helpen. Ik weet dat ik zwanger kan raken, heb ook al eens om.een curretage gevraagd, omdat ik sinds de bevalling van m'n zoontje steeds rare dingen heb. Vaak tussentijds bloedverlies en deze lange cyclussen zijn begonnen sinds mijn miskraam van vorig jaar juli
Bedoel je medicatie om je menstruatie op de wekken of om een eisprong te krijgen zoals clomid (de vorige cyclus)? Ik weet eigenlijk niet of gyns ervaring hebben met temperaturen?! Ik heb wel gelezen dat zwangerschapstesten reageren op een eisprong, geen ervaring mee. Ik denk echt dat je eisprong deze cyclus later is geweest. Misschien heb je die benut?
Ik ben het wel met miepje eens. Ik denk dat je eisprong later is geweest en dan wel op cyclusdag 29. Daarna zie ik beter de verhoging in de temp. En dit kan ook verklaren waarom de bloedtest negatief was en waarom je zwangerschapstest licht positief was. Maar dat is mijn gedachte hoor.
Ik had medicatie gekregen om mn menstruatie op te wekken. Heb geen idee of ze daar ervaring in hebben op het gebied van temperaturen. Als het toch m'n eisprong was heb ik m gelukkig wel goed benut. Heb dan de dag voor de eisprong geklust en nog wat dagen voor de eisprong
Hé ik zie dat ff het kruis heeft veranderd! Ik denk dat dag 29 klopt! Spannend omdat je je eisprong goed hebt benut!
Ja heb het even weggehaald, had die dag ook eiwit slijmverlies. Hopen dat het dan raak mag zijn. Spannend