Doortempen gaat een beetje moeilijk, want ik lig in het ziekenhuis, en da's een beetje raar om dat s ochtends te doen op een kamer van vier haha. Maar wat doet die daling nu? Hebben jullie dat weleens gehad? Ik heb nog nooit op cd10 een eisprong gehad, dus ben een beetje confused. En het is voor ons nogal spannend want mijn man is 2 maand geleden gesteriliseerd maar heeft nog geen controle gehad, en we hebben wel wat gemeenschap gehad (zonder zaadlozing), bleek nou precies op de dag van mijn eisprong! Die kans was echt nihil, want mijn eisprong is meestal op cd17. Maar goed, nu ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig aangelegd. Mijn vraag dus: wat vinden jullie van mijn kaartje?
nou ja, ik kan mijn eigen kaartje niet zien! Is via deze wifi geblokkeerd, zogenaamd sex education whahaha.
De vijfde dag na de aangegeven eisprong door FF lijkt wel een innestelingsdip! Ik wil je geen valse hoop geven natuurlijk, maar naar mijn idee ziet het er goed uit Het enige wat minder in je voordeel werkt is dat je man geen zaadlozing heeft gejad. Maja je weet wat ze zeggen, voorvocht kan al voldoende zijn!
Ik zeg ook een innestellingsdip. Maar dit heb ik ook in zowel zwanger als niet zwangere cyclus. Ik hoop voor jou dat dit een zwangere cyclus is. Succes
Ja, zou een innestellingsdip kunnen zijn (ik had er ook een op mijn kaartje toen ik zwanger was) misschien zou je kunnen tempen op toilet gelijk als je wakker wordt (ik temp trouwens ook altijd op toilet)
ja maar dan wel om acht uur haha, en je wordt hier al wakker gemaakt voor het ontbijt om 7.00/7.15.......
Aangezien ik nog geen nieuwe test heb, heb ik gisteren nog wat nieuwe urine over de oude test gegoten (niet lachen hoor....) Dit was het resultaat, het is wel wat veranderd. Maar of het betrouwbaar is weet ik natuurlijk niet.
over twee tot drie uurtjes krijg ik een nieuwe test hier gebracht. dan zal ik echt wel duidelijkheid krijgen of het nou een echt streepje is of niet.
Ik zie wel iets, maar geen idee of ie nu nog betrouwbaar is (misschien erg nieuwsgierig hoor, maar waarom lig je in het zkh? Beterschap iig!)
ik ben hart.patient en heb een pacema.ker door een mislukte ingreep. nu gaat het om de pacema.ker anders in te stellen. en dat moet onder begeleiding.