Hoi, Een tijdje geleden stond er een hele vertaling in een topic van Fertility Friend. Nu kan ik hem nergens meer terugvinden ook niet met de zoekfunctie. Aangezien ik ook ben gaan temperaturen, zou ik die vertaling graag hebben. Wie kan mij aan de link helpen? Alvast bedankt!
Jeemig het was ffies zoeken maar volgens mij heb ik het voor je gevonden . Het was een berichtje van Loeki2 in het NOD forum van juli 2006. Hieronder vind je een kopie van haar bericht: Buikpijn kun je invullen als CRAMPS = kramp Backache = pijn in je rug Fatigue = vermoeidheid Increased Sex Drive = sexlust Bloated = opgeblazen gevoel Fever = koorts Injury = verwonding Breast Self Exam = borst zelfonderzoek Frequent Urination = frequent plassen Irritability = geirriteerd Constipation = verstopping Gassy = winderig Miscarriage = miskraam Cramps = kramp Headache = hoofdpijn Nausea = misselijkheid Decreased Appetite = verminderde eetlust Heartburn = maagzuur Ovulation Pain = ovulatiepijn Diarrhea = diaree High Energy = veel energie PMS = Pre menstruatie klachten Dizziness = duizeligheid High Stress = veel stress Skin Break Out = uitslag Drinking = gedronken Illness = ziek Sleep Deprived = slaap tekort Exercise = oefening Increased Appetite = toegenomen eetlust Tender Breasts = gevoelige borsten Zo, dat is het hele lijstje. Bij CUSTOM kun je zelf nog dingen toevoegen, maar deze hebben geen invloed op het commentaar van FF. Met dank aan Loeki2!