Heb een paar pendels laten doen en meerdere zeggen dat het een jongen gaat worden. (ben nog niet zwanger nu maar pendels zeiden 2/3 een jongen). Als het kind maar gezond is he, weet ik ook wel. Maar ik heb echt het gevoel dat als de eerste een jongen zou zijn het me echt niet veel kan schelen. Ik wil zo graag een meisje... Heb al namen voor een meisje, maar echt een jongen kan me dus niet raken om namen voor te zoeken. Hebben anderen onder jullie dat ook? Of misschien al meegemaakt en hoe gingen jullie er dan mee om als het echt het tegenovergestelde werd van wat je echt wilde? Moet ik nu de maanden aan me laten voorbij gaan omdat ze een jongen voorspellen... ik weet het niet meer, kom er niet meer uit.
ik wou van in het begin een meisje maar was ook eerst jongen.. Je ziet dat toch graag zenne dat dat nu een jongen of een meisje is.
ik denk dat je geen maanden moet gaan 'verspillen' omdat een pendel een jongen voorspeld!, mocht je het geluk hebben dat je in de komende maanden zwanger wordt dan is het nog altijd 50/50 w.b. het geslacht
@ Elisje, Waarom maakt het zoveel uit of je een jongen of een meisje krijgt. Het gaat er toch om dat je kindje gezond is. Ik snap ook wel dat je met een jongetje andere dingen doet dan met een meisje, maar probeer eerst maar eens zwanger te worden. Ik denk dat je dan sowieso dolblij bent Succes. Groetjes
Hier kan ik dus echt niet tegen. (Misschien kan ik dan beter niet reageren, maar ik doe het toch) Jeetje zeg; ik spring een gat in de lucht als ik uberhaupt zwanger mag worden!! Je gaat je toch niet druk maken over het feit dat je LIEVER een meisje wil! Nee sorry, dat gaat mijn pet te boven. Hier gaan echt mijn haren van overeind staan... Zwanger worden is een wonder, knoop dat maar in je oren!
ik denk ook dat op het moment dat je zwanger raakt je alleen maar blij kan zijn en dat het niet uitmaakt wat het gaat worden als het maar gezond is en alles goed gaat ... na een hoop geknutsel en geklus zou ik super blij zijn als er tegen me gezegt word het is allemaal goed is...jongen of een meisje het is toch een klein wondertje waar je al die tijd naar hebt uit gekeken... veel liefs
Mijn voorkeur zou uitgaan naar een jochie, maar als het een lekkere gezonde meid is, ben ik er zeker zo gelukkig mee hoor. Ik denk dat iedereen diep van binnen wel een lichte voorkeur heeft, maar dat iedereen dol gelukkig is met een gezonde beeb. Meisje of jongen maakt dan niet meer uit! Ik zou er zelf echt geen maanden voor overslaan hoor! Wie weet lukt het wel helemaal niet zo snel, en zit die pendel er hartstikke naast!!!!
Ik denk dat op het moment je zwanger bent en je bevalt het je echt niet meer uitmaakt. Ik heb een pracht van een meid gekregen waar ik echt heel trots op ben en nu denk ik zou er ook wel een jochie bij willen. Dit wil ik toch ook eventjes kwijt: ik snap dat dit soort vragen heel frusterend kunnen zijn voor bepaalde vrouwen, alleen dat haalt niets af van haar gevoel. Dit zou toch een forum moeten zijn voor vrouwen die bezig zijn met zwanger zijn en waarbij van alles in het hoofd omgaat. Geef elkander een beetje de ruimte om om te gaan met die gevoelens en kwesties.
Als je er zo stellig van overtuigd bent dat je geen jongetje wil, kun je beter helemaal niet proberen zwanger te raken Wat een pendel ook zegt, de kans is altijd 50/50. Ik hoop maar dat je bijdraait als je straks zwanger bent en het wel een jongetje blijkt te zijn.... Zelf heb ik ook een lichte voorkeur voor een meisje. Maar bij een jongetje ben ik ook superhappy hoor!! Gewoon mijn kleine schat, hoe dan ook
jullie moeten je niet zo vastklampen aan die pendels dit soort berichtjes maken sommige heel boos die bezig zijn met het maar zwanger raken daarom voordat het op een discussie uitloopt en er weer nare berichten verschijnen doe ik er een slotje op dit soort berichten kan je beter niet posten op een forum waar sommige mensen maanden, jaren pogingen doen om überhaubt maar zwanger te raken