Alleen als hij een eisprong herkent op basis van je temperatuur. Dus duidelijke verhoging in je 2e periode. Als hij het niet zeker weet, wil er wel eens een gestippelde rode kruis staan, dan 'denkt' hij dat het die dag geweest is. Ik heb ook wel eens een kaartje gehad waarmee hij niks kon en dan komt er helemaal geen kruis. Oja> die rode kruis komt na 3 dagen verhoogde temperatuur.
Ok! Ik tempratuur voor het eerst dus het is allemaal nog een beetje vreemd voor mij. Maar Thanks voor je reactie! Ik heb (nog) geen kruis
Ik kan nog niet echt een ei ontdekken. Hij moet echt 3 dagen hoger zijn, maar je had vandaag bijv. weer flinke dip. Misschien dat iemand anders er wel iets in ziet? Sowieso afwachten wat je temperatuur aankomende dagen doet...
Hoger dan 37,0 bedoel je? Ik vind dat ik zo schommel! Ik doe elke morgen 06:30 meten ... Ik draai om en meet.
Hij schommelt idd wat maar een beetje verschil mag wel. Hoeveel je temperatuur NA je eisprong is verschilt per persoon. Ik heb bijv. normaal voor mijn ei tussen 36,5-36,8. Na mijn ei tussen 36,8 en 37,0. Dus niet zo heel veel verschil maar je ontdekt vanzelf een patroon. Ik heb hier al mijn info vandaan.Op het voorbeeldkaartje zie je dat een beetje schommeling wel mag. > De temperatuurmethode - de eisprong vaststellen
Jaaa duidelijk!! En netjes hoor, op dag 15! Handig he, zo'n app... Hopen dat je over 2 week resultaat hebt (ik moet zelf nog 1 week wachten, alhoewel ik maar een LF van 10 dagen heb vaak, dus donderdag dan al ongesteld kan worden.... we zullen zien) Edit: Fertility Friend twijfelt zelf nog wel (misschien door die verhoging vlak voor je ei) dat zie je aan het gestippelde lijntje. Als ie niet gestippeld is weet hij het zeker. Maar ik vind hem duidelijk zat hoor!
Sunshine hoe plaats je die link zoals jij hem hebt ik ben gister pas ermee begonnen dus ik weet het nog niet echt Liefs
Ik ben naar FF gegaan en toen foto gemaakt van kaartje en die geüpload. Hier ergens terug heeft Child wel uitgelegd hoe je "share" doet! Even terug lezen. Maar foto gaat prima dus ben tevree
nee stippelljn heeft niks met je voor het eerst tempen te maken. ik zie wel veel open bolletjes. check ff of je je tijdstippen wel goed hebt staan (am of pm). en FF "twijfelt (stippellijn)" omdat je op dag 10 eggwhite afscheiding hebt ingevuld. dit komt vaak vlak voor je eisprong. Denk als je dat weghaalt dan zal FF je eisprong wellicht definitief maken.
Bedankt!! Ik had nergens de tijd ingevuld. Nu aangepast! Kijk maar ff mee! 4d71b8 Ovulation charts on FertilityFriend.com Ovu test was donderdag 31 een knaller dus vrijdag 1e ei gehad zou dus heel waarschijnlijk zijn toch?!