Hallo allemaal, Hier even een vraagje. Ik ben eind october gestopt met de pil toen gewoon ongi geworden toen duurde het 90 dagen eer dat mijn echt ongi kwam. Daarna was het 50 dagen zit nu op dag 25 ik denk dat ik afgelopen week mijn ei hebt gehad dat weet ik niet zeker maar veel klachten leek net op ongi worden en regelmatig steken in mijn onderbuik. Heb geen ovutestjes gebruikt dit is de eerste ronde dat we het zonder condoom doen. Ik heb nu het gevoel dat er iets zit in mijn onderbuik, misschien wil ik wat voelen dat ik daarom wat voel haha. Het zou heel mooi zijn als het gelijk de eerste ronde raak is maar ga er een beetje vanuit dat niet gaat gebeuren als ik al die verhalen lees van iedereen die al zo lang bezig zijn. Maar wanneer zou ik ongeveer kunnen testen als ik afgelopen week mijn ei zou hebben gehad weet iemand dat?????? Ik vind dat zo moeilijk omdat ik nu 2 lange cyclussen heb gehad. Sorry voor mijn lange verhaal.
Tja...als je daadwerkelijk je ei gevoeld hebt, is je NOD (niet ongesteldheid dag) ongeveer 14 dagen later. Of dit bij zulke lange cycli ook zo is . Ik zou in ieder geval vanaf 14 dagen na je (vermoedelijke) ei beginnen te testen. Succes
Ok dank je. Dan wacht ik denk ik af tot na dat het pasen is geweest en dan maar een testje doen. Dan duurt 2 weken nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang.
Mijn gyn zei dat de kans dat er een GOEDE eisprong in een lange cyclus plaatsvind erg klein is Het is voor jou denk ik zowiezo prettig om eerst regelmaat in je cyclus te vinden... Bij mij zijn dat de cyclussen vanaf 40 dagen...
Ok de kans is dus erg klein dat ik zwanger ben. Vrienden van ons kwamen 4 weken geleden ongeveer vertellen dat ze zwanger waren en toen hadden we zo iets van wij gaan er ook voor. Met de rot lange cyclussen duurt het allemaal zo lang. Echt zo van hoe lang gaat het nu weer duren. Misschien moet ik niet zeuren want wij beginnen net en er zijn er zo veel hier die al zo lang bezig zijn. Jullie zijn ook al een tijdje bezig zie ik Ukke en je hebt ook best wel lange cyclussen. Hoelang zijn jullie al bezig?
de lengte van je cyclus is afhankelijk van de lengte voor je ei. dus als je je ei gevoeld hebt wordt je in principe over ongeveer 14 dagen ongesteld en dan kan je dus ook testen. ik hoop voor je dat het toch meteen al raak is!