allo allemaal... ik heb nu door als het goed is hoe ik mijn temp kaartje aan jullie kan laten zien! morgen kan ik pas testen maar ik denk dat ik maar van mijn langste cyclus uitga van 33 dagen want ik heb gisteren nog getest maar was negatief! terwijl ik opzich wel zwangerschapsverschijnselen heb zoals: donkerder gekleurde tepels meer bultjes rond de tepels... vlage misselijk meer duizelig.. minder eetlust.. moe en krampjes onder in mijn buik.. vreselijke borrelende buik...niet van de honger! vorige zwangerschap had ik nergens last van alleen moe moe moe! maar ja is natuurlijk nu ook nog te vroeg om wat te zeggen over mijn temp kaartje is dan nog wel wel vroeg! willen jullie er even naar kijken? bedankt alvast voor een ractie...
Wat gek dat je 2 posi testen had (met zoveel dagen verschil) en dat FF je ei aangeeft de dag VOOR je posi test. Je kaartje ziet er wel mooi uit. Je bent wel gedaald met je temp maar nog lang niet onder je basale temp. Spannend meis...Mss heb je wel nega getest omdat je nog niet genoeg HCG hebt aangemaakt. Weet wel dat een duidelijk posi ovutest vlak voor je NOD ook op zwangerschap kan duiden. Ga voor je duimen
hoe bedoel je kweb met 2 positieve testen?/ die heb ik niet gehad hoor!of bedoel je ovulatie testen? want een zwangerschapstest heb ik nog niet in handen gehad!
Je houdt het wel spannend Michelle. Jammer dat je negatief hebt getest. Maar misschien was het nog wel wat te vroeg? Je kaartje ziet er nog steeds goed uit. Goed boven de lijn!
die P bedoel je? die klopt niet want ik heb zelf 2 testen positief gehad en dat is op 5 en 6 dec dus weet niet hoe die erbij komt hahaha dus maar nog ff afwachten!
nee dat plusje bij dag 27, volgens mij staat dat voor een posi ovutest net als bij dag 17. heel stom van mij, heb net getest, natuurlijk veeeel te vroeg. Ik moet wachten tot volgende week maandag...dan is mijn NOD. Heb wel hele erge buikpijn, dus had de dokter aan de lijn vandaag en die zei dat door het knappen van mn ei uit zn omhulsel er bloed mee gekomen is. Dus heb nu een bloeding in mn buikholte. En irritatie aan mn buikvlies. Kan geen kwaad en moet met een paar dagen over zijn. Hoop dat mijn temp hoog blijft, maar het kan nog alle kanten op
oh spannend meis!ben benieuwd.... maar wel vaag dat ie dan 2x over een positief teken aangeeft bij mij toch?
anders moet je ff kijken of je die 2e plus weg kan halen. mss heb je per ongeluk met kijken toch het plusje aangeklikt. ja zeker spannend.....erg he dat wachten
heb ik al geprobeerd maar kreeg het niet voor elkaar als ik van het weekend nog niet ongesteld wordt test ik volgende week dinsdag ongeveer! maar denk wel dat ik gewoon ongesteld wordt hoor! en mijn temp moet natuurlijk hoor blijven hihi
zo staat alles al dus daarom snap ik niet dat hij dat aangeeft want vul alleen mijn temp in en voor de rest niks! dus zal die toch echt zelf hebben gedaan!
hhmm heel vreemd...er hebben er al wat meer gestuntel gehad met FF haha nouja...als je temp maar hoog blijft
kom op he! ik ga zo naar het ziekenhuis voor een follikelmeting en als ik terug kom wil ik een zwanger banner zien! succes! ilona
nou mijn temp is al weer iets gezakt dus ik ga vandaag niet testen hoor! ik wacht eerst het weekend af! en jij hanna al wel getest?
Hoi Michelle, Je temp is maar 1 tiende gezakt, is niet erg veel natuurlijk en nog wel goed boven de lijn. PFFFFFFFFFFFFF, ik blaas de temp nog even omhoog voor jou voor morgen. Ga je nu pas na het weekend testen? Hoe lang is je LF gewoonlijk? Groetjes, Hanna
ja is niet veel maar hij blijft wel zakken... en ik weet niet precies hoelang mijn lf is want heb in okt mijn spiraaltje laten verwijderen en toen had ik een cyclus van 33 dagen en toen werd ik ongesteld op 20 nov.. nu had ik 5 en 6 dec een positieve ovulatie test dus ik denk dat het nu 31 a 32 dagen is en dat is morgen of over morgen want was eerst uitgegaan van 30 dagen maar dat is niet goed volgens mij! en met welke test heb jij getest? en was vandaag ook je nod dag of morgen pas?
Nee, ik denk dat 30 dagen dan wat aan de korte kant is voor jou. Zou inderdaad uitgaan van 33 dagen dan zit je wel goed denk ik. Ik heb getest met een test van het Kruidvat. En qua NOD .... ik heb dit keer gewacht tot na mijn langste LF van 14 dagen. Dus was nu 1 dag na mijn NOD. De vorige cyclus was zo'n teleurstelling, dus dat wilde ik niet meer. Heel veel succes met wachten en met testen natuurlijk. Ik duim voor een positief resultaat voor jou! Groetjes, Hanna