Ei al op dag 8?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door friendly, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ik heb een vraag, sinds begin deze maand ben ik begonnen met tempen. Nu heb ik vandaag de lijst ingevoerd op FF en die geeft aan dat het ei al op dag 8! geweest is. Volgens mij is dit veel te vroeg. Ik heb tot dag 7 last gehad van bruinverlies. Vanaf dag 13 last gehad van slijm en vanmorgen had ik bij het naar het toilet gaan twee keer een klein beetje bloed in de slijm zitten. Ik vind het allemaal maar vreemd...

mijn temp lijst was:
    36.5, 36.5, 36.5, 36.5, 36.5, 36.6, 36.8, 36.6, 36.7, 36.8, 37.0, 37.0, 36.8, 36.7, 36.9, 36.8

Wat denken jullie?

Liefs Friendly[/url]

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Kun je je kaartje niet plaatsen? (kijk bij het item "temperatuurkaartjes" op de allereerste pagina, daar staat hoe dat kan).
    Hoe lang is je cyclus meestal? Ben je aan het ontpillen?

3. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ik ben in januari gestopt met de pil. cyclussen gehad van 9, 32, 24 en 28 dgn. niet echt veel, vnl bruin verlies. Zal vanavond het kaartje proberen te plaatsen, moet zo eerst werken...

Hebben gelukkig wel geklust op dag 7, maar ik snap de combi niet tussen ei op dag 8 en slijm vanaf dag 13.

4. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
  5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hallo Friendly,

Ik zie op jouw kaartje dat jouw menstruatie alleen uit 'spotting' bestond. Was dat ook zo, of heb je wel "gewoon" gemenstrueerd (met misschien de laatste dagen spotting). Meestal is een echte menstruatie wel meer dan spotting. Je geeft in FF "menses" (keuze: light, medium, heavy) aan als je echt menstrueert en een maandverbandje of tampon nodig hebt voor het bloed.

Ik heb niet zoveel ervaring met FF (wel de "cursus" gevolgd) maar ik kan me voorstellen dat dit invloed heeft op je kaartje. Als je "echt" gemenstrueerd hebt, kun je misschien die spotting vervangen door menses . Misschien haalt hij het kruis dan weg en zet hij het later op een andere plek.... Of misschien is het daarna niet meer gestippeld.

Ben benieuwd hoe het verder gaat met je kaartje.

6. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Heb alleen de eerste dag echt wat bloed gehad. Maar zelfs als ik 4 dagen Medium bloedverlies invul blijft het kruis staan. Blijf gewoon door tempen en zie wel of ie gelijk krijgt als de ongi komt (of niet...) Nog ongeveer twee weekjes afwachten.
    Eerst bedankt, laat wel weten hoe het afloopt.

7. Niet meer actief

het komt wel vaker voor hoor, dat vrouwen zwanger raken met een hele vroege eisprong!En je hebt 1 dag ervoor geklust dus je maakt goeie kans hoor!

Deel Deze Pagina