Ineens ontzettend onzeker!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Susannelilian, 22 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Hoi meiden,

Omdat ik geen eigen cyclus had ben ik in het ziekenhuis aan de progynova gegaan om een kunstmatige eisprong op te wekken.

Gisteren moest ik naar het ziekenhuis voor de uitgangsecho en alles zag er goed uit. Mijn eisprong werd alleen een dag uitgesteld omdat zondag een embryo/embryo's ontdooien blijkbaar niet ging lukken. Ik moest dus nog een dag langer 4 ipv 2 tabletjes progynova slikken. Toen we weer naar de auto liepen bedacht ik me ineens dat ik dinsdag gewoon moet werken, dus heb ik het ziekenhuis terug gebeld. Er moest alleen met het lab overlegd worden of de terugplaatsing toch op maandag kon. Helaas was dit niet het geval en wordt het dus toch dinsdag. Nou moest ik dus gisteren na het telefoontje nog een tweede tabletje progynova slikken en 's avonds moest ik er 2 i.p.v. 1 slikken. Vlak voor het slapen begon ik ineens te twijfelen of ik 's avonds dat tweede tabletje wel geslikt had, later begon ik te twijfelen of ik aan het einde van de ochtend dat extra pilletje wel geslikt had en vannacht twijfelde ik of ik uberhaupt wel een pilletje had geslikt. Ik heb vannacht de pilletjes geteld, maar waarschijnlijk heb ik eerst nog oude pilletjes geslikt, want ik heb er 8 minder geslikt dan had gemoeten en kan me echt niet voorstellen dat ik 2 dagen helemaal niks geslikt heb.

Heb vannacht echt met gigantische buikpijn wakker gelegen van de stress. Als het toch niet goed is gegaan, dan is een terugplaatsing zinloos. Nou heb ik vanmorgen mijn baarmoedermond gevoeld en deze stond al open. Ook had ik bij het toiletbezoek een behoorlijke sliert/klodder slijm. Kan mijn "eisprong" (kunstmatig dus, had geen eigen groeiend eitje) dan wel morgen pas zijn of is deze dan dus vandaag al? Word er super onzeker van! De vorige ronde was er al geen terugplaatsing omdat er van de 8 embryo's 4 slecht waren en wil nu dus echt geen eventuele goede embryo verspillen.

Is het mogelijk om met een echo of bloedtest te achterhalen of ik de pilletjes wel of niet geslikt heb en mijn "eisprong" vandaag of morgen is?

Hopelijk kan iemand me helpen en ga natuurlijk ook nog het ziekenhuis bellen.

Liefs Susanne

2. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Och meis wat n onzekerheid.
    Ze kunnen idd je bloedwaardes prikken om te kijken of deze mooi zijn. Alleen zullen ze dit niet zo maar doen.

Een keer n pilletje vergeten, kan geen kwaad. Ze kijken wss ook naar je bms etc.

Ik denk dat je je eigen niet al te veel zorgen moet maken, en anders bij twijfel moet je gewoon je arts bellen.

3. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Heb al gebeld en ze zeggen dat er niks te doen is om het te checken en dat ik er vanuit moet gaan dat ik ze gewoon geslikt heb. Moet nu doorgaan volgens schema.

En nu had ik net ook nog een dikke sliert slijm bij de grote boodschap, toen schoot ik weer in de stress. Wat als dat betekent dat mijn gefakete eisprong vandaag al is en de terugplaatsing (als deze er al komt) dus een dag te laat. Pffff, maak mezelf helemaal gek zo!

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat een gekke reactie zeg!
    In Brussel wordt altijd nog bloed afgenomen etc.
    Kleine moeite toch.

5. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ook bij progynova? Tja, hier dus niet...

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja in Brussel krijg je voor alles bloedafnames.
    Vind het flink balen voor je hoor dat ze dat niet voor je willen doen:(

7. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Weet jij of je de dag voor je gefakte eisprong ook al een dikke sliert slijm kan hebben of is dat echt alleen op de dag van de eisprong zelf? Werd daar ook erg onrustig van, net als dan mijn baarmoedermond die al zachter is en open staat.

8. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Over t algemeen verlies je dat slijm voor de eisprong, dus ik denk dat dat ook zo gaat in je Kunstmatige cyclus.

9. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Bij mijn cryo TP met Progynova ook hetzelfde verhaal.
    Cryo kon niet op zondag dus werd uitgesteld.
    Had ook paar dagen van te voren al witte dikke afscheiding.
    Dus no worry's!

10. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Mijn baarmoedermond is nog steeds open, maar weet niet of dit hetzelfde is als met wel een eisprong. Dus dat hij ook met de progynova voor de "eisprong" open gaat en daarna weer dicht. Weet iemand van jullie dit? Als dit zo is dan zou de baarmoedermond in de loop van vandaag weer moeten sluiten. Wat als dit niet zo is? Pfffffff, word zo gek van deze onzekerheid! Twijfel echt zo of ik de (extra) pilletjes wel genomen heb, maar heb gelukkig wel weer goed geslapen. Kan nu niks anders doen dan afwachten en hopen/duimen.

In ieder geval heel erg bedankt voor de reacties tot nu toe!

Deel Deze Pagina