Hoi leden, We zijn nog steeds bezig voor 2e kindje. Straks duurt al 1 jaar bezig Afgelopen 14 juni, ik kreeg 'n bruine/roze bloedverlies afscheiding daarna volgende dag officieel menstruatie. Tot en met 19 juni was weer voorbij menstruatie. We waren even niet veilig sex sinds afg. 21 en 24 juni. Daarna afgelopen zaterdagavond 27 juni, ik kreeg 'n trilhaartje van mijn baarmoeder zoals kriebelen. Daarna even pijn van mijn rechtse en linkse kanten steken als 'n soort kramp of zo. Ik wou gelijk naar bed liggen dan word minder pijn. En we waren gewoon sex want we hadden gewoon zin in.. Eergisteren, ik kreeg weer last van mijn rechtse kant steken en ook soort kramp maar niet zo fijn.. We waren middag 15u tot avond 19u bij 'n peettante van mijn man vanwege de kermis. Ik wou wel glas wijn maar toch geen zin meer.. Daarom ik drink gewoon fris! Rond 22u ik lig weer in bed want het was bijna hele dag last van mijn rechtse kant steken en liep ook langzaam.. Ik eet niet zo veel trek in, sinds 'n paar dagen. Misschien komt door de weer of hormonen?? En ik heb ook besloten om zonder ovulatietest gedaan. Ik kan afleiden en ontspanning!! Wie heeft ook ervaring en/of meegemaakt van 'n trilhaartje?? Volgens mij, dat ik heb normaal nooit meegemaakt.. Ik vind 't wel leuk om te weten als wie heeft wel meegemaakt en/of ervaring over 'n trilhaartje.. Gr dogs84
Ik weet niet precies wat je bedoelt met 'trilhaartje'.... maar toen ik zwanger was had ik wel ongeveer 2 dagen voordat ik ongesteld moest worden een soort kriebeltje onder in mijn buik. Inderdaad een soort trillinkje. Ik heb toen 's avonds een test gedaan en die was positief.
Het is wel lastig om te uitleggen.. Ik bedoel dat 'n trilhaartje van mijn baarmoeder. De eileider duwt naar mijn baarmoeder, volgens mij goed begrijpen via internet Deze link legt uit: Vrouwelijk lichaam - Predictor
Aahh... zo'n trilhaartje... nee het lijkt me inderdaad sterk dat je die kunt voelen . Ik denk niet dat wat ik gevoeld heb dat is...
Er zitten miljoenen trilhaartjes aan de binnenkant van je eileiders. Uit het feit dat je eileider niet zo groot is en dat het miljoenen trilhaartjes zijn, blijkt al dat trilhaartjes microscopisch klein zijn. Die kun je dus onmogelijk voelen bewegen. Ze zitten niet in je baarmoeder. De klachten die jij beschrijft, lijken mij meer bij een eisprong horen.