Festival heeft niet echt outfits. Gewoon jeans of short, t-shirt en eventueel een sweater of jasje. Enige belangrijke zijn schoenen waar je gemakkelijk de hele dag op kan lopen zonder pijn.
Nergens? Ik zeg alleen wat ik persoonlijk wel (en vooral ook niet) zou doen. Aangezien er in dit topic wat plaatjes duidelijk afkomstig van internetwinkels voorbijkomen, is het kennelijk iets dat wel gebeurt.
Ook dan is het toch niet gezegd dat mensen dit per se kopen of alleen voor een festival. Het kan ter inspiratie een voorbeeld zijn of een outfit die je koopt en vervolgens nog vaker gaat dragen. In ieder geval vind ik het een onnodig negatieve reactie op een luchtig topic. Niet overal hoeft een "levensles" van gemaakt te worden. En dat is dan mijn mening
Ja dat zal het ook wel zijn Ik draag over het algemeen vrij nette kleren zoals een jasje of een blouse. Maar dat vind ik dan weer wat overdreven voor een festival. Dus ik ga dan inderdaad voor een shirt met een lange spijkerbroek of korte broek als het mooi weer is.
Ik zou gaan voor een (spijker)short en een T-shirt. Qua schoenen zou ik gaan voor sneakers, maar geen witte aangezien het de laatste tijd erg nat is geweest in NL. Zonde als ze dan vies worden en je ze niet meer schoon kunt krijgen Weet niet hoe oud je bent, maar vind ook een crop top na je 30e niet meer kunnen Dus daar zou ik van weg blijven. Verder heel veel plezier in ieder geval!! Altijd leuk een festival