begin bevalling?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Marieken, Nov 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    hoi, ik ben 39+3 weken zwanger van onze eerste.
    en sinds vanacht 2 uur heb ik menstruatie achtige krampen. eerst waren ze heel licht en dicht op elkaar. nu zijn ze al pijnlijk met zn 10 minuten er tussen. en lijken steeds verder uit elkaar te gaan maar ook steeds pijnlijker te worden.
    ze lijken niet echt op de oefen weeen van een paar weken geleden, toen deed heel mn buik mee en nu enkel mn onderbuik, bekken en rug.
    ook ben ik erg misselijk wat ik de hele zwangerschap nog niet heb gehad en overdag erg aan de diaree geweest. de slijmprop komt ook sinds gister der uit.

kan ik er vanuit gaan dat de bevalling gaat beginnen of is dit nog allemaal voor werk en kan het nog dagen duren?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

krampen om de 10 minuten zijn nog geen teken van het begin van de bevalling, het kan doorzetten in regelmatige weeen, maar het kan ook weer afzakken. Afwachten maar!
    Goede bevalling gewenst!

Mirjam

3. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    arnhem
    ze gingen naar ruim 40 sec elke 8 min maar helaas zakken ze af en hebben geen regelmaat meer.. niks anders dan wachten.. toch bedankt.

4. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    arnhem
    het blijft door gaan.. ze worden steeds pijnlijker maar komen niet echt dichter op elkaar. soms vallen ze een tijdje weg.. half uurtje ofzo en dan komen ze weer om de 8 minuten.
    begin me toch een beetje zorgen te maken, want dit hou ik niet heel lang meer vol. de wee duurt al bijna een minuut en laat me gillen. ook blijf ik zo misselijk, diaree en overgeven.

5. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Ik denk dat je baarmoeder word geprikkeld door dat je niet lekker bent. Je darmen prikkelen je baarmoeder. Ik denk dus niet dat het weeen zijn. Als je twijffeld neem dan even contact op met je verloskundige.

Imke

Share This Page