Wie kan mij helpen?? Ik heb nu al bijna een uur pijn in mijn buik, en dan vooral aan de linkerkant. Het is een stekende pijn die blijft aanhouden en het wordt erger als ik rechtop ga zitten/staan of diep adem haal. Ik ben net al even op de bank gaan liggen, maar het helpt niks. Het doet echt heel erg pijn!! Gelukkig voel ik de baby nog goed schoppen, dus ik ben niet gelijk ongerust. Is dit bandenpijn?? Kan dat zo'n pijn doen? Soms moet ik even mijn adem inhouden, zo'n pijn doet het! Ik wil de verloskundige hier ook niet voor bellen, want zij hebben dagelijks spreekuur tussen half 12 en half 1 en buiten die tijden kun je hun bereiken op het spoednummer. Voor spoedgevallen dus. Ik zie dit niet als spoedgeval. Bovendien ben ik nooit zo snel met de dokter bellen enzo... Herkennen jullie deze klachten?
Even een update.. Misschien heeft iemand er wat aan.... Ik had verloskundige gemaild, en zij belde mij net terug. Ze vroeg of ik vocht of bloedverlies had, maar dat heb ik gelukkig niet. En ze vroeg waar de pijn precies zat, en daarna zei ze dat het waarschijnlijk bandenpijn is. Ik moest rust nemen, even onder een warme douche of in een warm bad gaan en als dat niet hielp mocht ik er een paracetemolletje tegen nemen. Ben blij dat ze even terug gebeld heeft. Stelt me gerust!!
toevallig heb ik afgelopen woensdag dat zelfde gevoel ook gehad (ook aan de linkerkant het ergst) hier hielp op bed gaan liggen op mijn zij en een plat kussentje onder mijn buik wel. Ik kijk het nu even aan hoe het gaat als ik aan het werk ben (werk in de gezondheidszorg) en anders ga ik een buiksteunband kopen.