Nee hoor De feta die je in de supermarkt koopt is gewoon van koemelk gemaakt. Alleen echte geitenfeta is een afrader tijdens zwangerschap, maar de meeste feta is gewoon koemelkkaas dus
en mozzarella? is dat van rauwe melk gemaakt of ...... vind het erg lekker, maar niet meer durven eten. ik dacht voior dat ik zwanger was niet met die gekte mee te gaan doen, maar ik betrap me er zelf op, dat ik het toch wel doe....! ik zal alles doen voor mn baby.... doei
Lekker eten die feta! En de meeste mozarella die je hier in de supermarkt koop is niet van rauwe melk. Even de verpakking lezen dus
In de nederlandse supermarkten mag er geen kaas verkocht worden die gemaakt is van rauwe melk. Wij zwanger vrouwen mogen het niet hebben maar ook oude mensen niet met een verminderde weerstand. Mensen met bijv een chemokuur zou ook zeker geen kaas van rauwe melk mogen eten want die hebben helemaal geen weerstand meer op dat moment. Kaas op de markt daar moet je meer mee uit kijken. Ik ben ook erg gek op fetakaas maar het liefst die van de markt bij het turkse kraampje die feta is zo lekker romig maar jammer genoeg is dat in het buitenland gemaakt en met rauwe melk. groetjes kaatje1982
dat is niet waar hoor! Er worden zeker wel kazen verkocht die van rauwe melk zijn gemaakt. ik ben al mozzarella tegen gekomen en brie. dus echt wel de verpakking lezen.
Dan ben ik helemaal verkeerd geinformeerd ikke weer hoor. Nu eet ik eigelijk geen brie meer hou er niet meer zo van na te veel gegeten te hebben groetjes kaatje1982
Ik wilde net vragen "en brie dan". Die kan dus toch niet... We moeten er wel wat voor over hebben he! Grtjz, Kaat
meeste brie kan wel hoor! zoals al eerder gezegt... de meeste verpakte kazen zijn van gepasteuriseerde melk gemaakt! gewoon even de verpakking lezen..... liefs elfje