40 weken zwanger, waar blijf je???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ilse88, 12 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals de titel het zegt, ben vandaag uitgerekend. Maar helaas niks die erop wijst dat de bevalling eraan komt... zucht!

Vrijdag aan de monitor geweest waarop ze wel zagen dat ik met regelmaat harde buiken deed. Een inwendig onderzoek gehad maar alles zat nog steeds potdicht!
    Morgenavond terug een halfuurtje aan de monitor en daarna afspraak bij de gynae.
    Vorige week sprak de gynae al dat ze je 7 tot 10 dagen overtijd laten gaan (mits de baby en ik het blijven goed doen).

Ik wil NU bevallen!! :D

2. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    en je kindje denkt... gaattssie het is zo mistig,vandaag blijf ik lekker zitten :p

Succes!

Wel vervelend dat je nog echt geen vooruitzicht hebt op een begin, maar langer dan 14 dagen duurt het niet meer ;)

3. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad!
    Maar het idee alleen al dat ik NOG 14 dagen zou kunnen rondlopen met een dikke buik ... jeetje! :$

4. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Hoop dat de kleine je verrast en zich snel laat zien

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Herkenbaar gevoel! Ik was het bij mijn vorige zwangerschap aan het eind zo zat!
    Met 39.4 had ik een afspraak bij de vk.
    Zonder blikken of blozen maakte ze weer een nieuwe afspraak voor een week later!
    'Neeeee!' Schreeuwde het in mij. 'Je gaat me toch niet over tijd laten lopen?'
    Sloeg natuurlijk nergens op, maar het voelde zo onrechtvaardig. :D
    Sterkte nog even!

6. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Verschrikkelijk is dat hé!
    Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook zo gehoopt om ten laatste op 40w te bevallen, ik had zo'n gigantische buik met een vrij grote baby in, het kon toch niet dat ik de datum ging halen.
    Dat ik 7 dagen overtijd zou gaan had ik toen al helemaal niet verwacht. Maar vanaf de eerste dag overtijd heb ik mij erover gezet, de baby zou niet lang meer op zich laten wachten en het 'leuke' is dan wel weer dat je lekker langer zwanger bent ;) (oh wat was en ben ik toch graag zwanger!).
    Nog ff tanden bijten, het kan nu echt niet lang meer duren hé

7. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Heel hetkenbaar gevoel hoor. Ik vraag me ook af waar die blijft.
    Zucht...
    Hopelijk zet het snel door. Bij mij hebben ze trouwens nog helemaal niks inwendig gecontroleerd.

8. Waaghals

Waaghals Actief lid

20 okt 2012
    250
    0
    0
    Verpleegkundige
    Woerden
    Bij mijn eerste uiteindelijk op de dag van 42 wk bevallen
    Mijn tweede uiteindelijk met 41,3 moest echt voor mezelf opkomen dat ze me op vrijdag gingen inleiden als t aan hun had gelegen hadden ze t nog over het weekend heen getild,jaaaa daaag hoop dat baby nr 3 uitzichzelf rond 39 weken wil verschijnen:) sterkte nog ff

9. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    wanneer ben je dan bevallen? :)

10. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.913
    3.935
    113
    Herkenbaar...
    Ben as donderdag (16-10) uitgerekend en heb steeds het idee gehad dattie eerder zou komen, maar denk nu echt dat hij dus niet vanzelf gaat komen...
    Woensdag weer voor controle, ben benieuwd....
    Ben er wel klaar mee, wat moet ik nog uitvreten de hele week... Eerst maar toeleven naar woensdag...

Sterkte en hopelijk gebeurt het snel!

11. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Hier bij de eerste 42 weken, ingeleid.
    Bij de tweede spontaan 40+5.
    Nu hoop ik ook op 39:D
    Weet wat ik ook zo vervelend vond om tot 42 weken te gaan, dat familie vanaf 37 weken al bijna dagelijks ging bellen of het er al was?
    " nou MAM, als het geboren word bel ik je echt wel"
    Of als we even in de avond weg waren, op mobiel bellen want ik was niet thuis?!?
    Gelukkig is het nu de derde en niet zo heeeeel spannend meer

12. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook! ;)

13. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad, het enige wat ik kan doen is afwachten denk ik? Langs de ene kant wil ik ons kindje de tijd geven om zelf te beslissen om te komen maar langs de andere kant wil ik ook het risico niet lopen dat hij te zwaar wordt van gewicht en het dan een moeizame bevalling wordt voor het kindje. Het voelt een beetje dubbel aan!

14. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het bij jou ondertussen? Al veranderingen?

15. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop eigenlijk stiekem dat ik nog voor het weekend kan bevallen! Het kan plots snel gaan natuurlijk, maar voorlopig vind ik dit een "ver van mijn bed show" :D

16. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikkie, zijn er al veranderingen op til bij je?

17. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, iedere zwangerschap kort inderdaad in bij je!
    En ja, die telefoontjes... aaarrggghhh!!

18. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.913
    3.935
    113
    Nee helaas, baby is savonds megadruk, dus vandaar waarschijnlijk de harde buiken...
    Woensdag eerst maar weer op controle;)

En hoe is het bij jou?

19. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Hij zit er nog steeds. En vind het ineens leuk om mn hele buik te verbouwen. Was zelfs even bang dat hij misschien scheef was komen te liggen. Hij probeerde zich gewoon uit mn bekken te wrikken had ik het idee.:$:(:$

20. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikkie, morgen je controle? Voel je al iets van verandering?

Anna, 4 dagen overtijd, hou je het nog vol momenteel?

Hier gisterenavond controle aan de ctg en dan bij gynae. Op de ctg deed ons kleintje het goed, een mooie wisselende curve van hartslag, maar niks van contracties. Bij gynae echo gehad: nog voldoende vruchtwater en goede doorstroming van de navelstreng. Bij inwendig onderzoek bleek helaas dat alles nog steeds potdicht zit! Zelfs mijn baarmoederhals is nog lang. Ik moet vanaf nu om de 2 dagen aan de ctg voor controle.. Hoop zo dat de kleine niet meer lang op zich laat wachten... zucht!!

Deel Deze Pagina