Ben even benieuwd of iemand dit herkent en of iemand me kan vertellen of het over gaat... Ons meiske is sowieso al een heel druk kindje. Maar tijdens het drinken blijft ze heen en weer schudden met haar hoofd, en tegelijk blijven drinken. Proberen tenminste, want soms schud ze zo snel dat we het met de fles niet kunnen bijhouden.... Ze heeft in het begin borstvoeding gehad, en toen deed ze het ook al (auw...) Ze drinkt verder goed. Alle flessen gaan ook bijna leeg. En ze groeit ook goed. Herkent iemand dit???
Mijn dochter is ook een hele drukke dame en dronk ook altijd erg onrustig tijdens de bv. Aanhappen, loslaten, drinken, schudden ik werd er soms kriegel van maar ze dronk wel voldoende.
Tijdens de bv liet ze dus niet los tijdens het schudden... Erg pijnlijk. En heeft voor mij ook iets megespeeld met het stoppen met de bv...
Ai ja daar kan ik mij iets bij voorstellen, gelukkig heeft die van mij mij in 1 jaar bv tijd maar een paar keer gebeten (alleen op het laatst). Misschien schudt ze zo omdat het haar te langzaam gaat?
Hier ook sinds een week of 2 met zijn handjes zwaaien tegen de fles aan tikken en ook met zijn hoofdje soms. Hik drinkt ze ook allemaal leeg misschien een fase ofzo
heel herkenbaar. mijn dame heeft een concentratieboog van een paar seconden haha. Hier moet de televisie uit en het beste is dat er ook niemand wat doet of zegt. Haar volgen met de fles ben ik mee opgehouden ze komt vanzelf wel weer terug met haar hoofdje. Soms heeft ze gewoon even tijd nodig om haar rust te vinden.
Ze drinkt een fles in ongeveer 10 à 15 minuten leeg. En ze doet het al vanaf het begin. De ene keer erger dan de andere, maar wel bij elke fles. Las ook een reactie dat t een fase is. Is dat ook zo als ze het altijd al gedaan heeft???
Hier doet hij dat ook. We dikken de voeding nogal in en de speen staat op standje 3, moet goed zijn. Denk niet dat het een fase is. Gewoon nieuwsgierig idd. Maar mij kijkt hij geen seconde aan, nooit gedaan ook. Tijdens de fles dan hè, voor de rest ben ik echt wel zijn beste vriendinnetje
De eerste maanden zat mijn dochtertje altijd met haar handjes aan haar hoofd te friemelen tijdens het drinken. Nu sinds een paar maanden doet ze haar handjes voor haar ogen (ziet er zo schattig uit) en drinkt heel rustig. Dus het kan nog goed veranderen hoor.