wij hebben een heel erg drukke periode achter de rug en willen graag een week weg in de meivakantie. wie is er eind mei weleens op Feurteventura geweest en is het dan wel zo zeker? willen wel graag kunnen zwemmen en in zwemkleding aan het zwembad liggen namelijk..
Wij zijn er afgelopen voorjaarsvakantie geweest. Heerlijk weer gehad, elke dag gezwommen, zowel in het verwarmde zwembad als de zee. We waren van ontbijt tot na het avondeten in zomerkleding buiten. Ik denk dat de niet verwarmde zwembaden in mei nog erg koud zijn maar in zee zwemmen gaat zeker wel. Het is een relaxed en rustig eiland. Er is niet bijzonder veel te doen, maar dat is juist wel lekker. Hoef je ook niet zoveel.
Wij zijn er ooit in november geweest en gaan al jaren in de voorjaarsvakantie naar Tenerife. En afgezien van soms een dagdeel wat meer bewolking, liggen wij dan toch vooral aan en in het zwembad. In de meivakantie is het natuurlijk over het algemeen alweer wat warmer. Ik zou wel zoeken naar een hotel/appartement met een verwarmd zwembad. In de winter echt wel nodig, maar ik denk in april/mei ook nog wel prettig.
Ik zit er nu, as we speak. Voor de 14e keer. Zeer zonzeker, zeker doen. Als je tips wil, hoor ik het wel
Wij zijn net terug van La Palma, ook een Canarisch eiland. Heerlijk weer gehad en elke dag gezwommen!
Ja 2x geweest. Beide keren eind mei. Heerlijk weer gehad; elke keer moest je echt nadat je even in de zon zat afkoelen in het zwembad. Zwembad niet voorverwarmd. Niet nodig. Wel elke keer gehad dat de zon pas goed doorbrak rond een uur of 12. Gaf niets. Beetje later ontbijten, dan koffie drinken in een leuk zaakje om de hoek en dan bij het zwembad wachten tot de zon fel scheen. Geen één keer overdag lange kleren aan gehoeven. ‘s Avonds wel een trui(tje) met lange mouwen aan of een spijkerjackje. Maar ik heb het al snel koud...