Hallo, Ik heb de griep te pakken samen met mijn dochter van bijna 3. Nu is het geval dat ik elk moment kan bevallen. Ik ben alleen erg nieuwgierig hoe het zal gaan als vandaag of morgen het zover is. Of mijn dochtertje wel bij de baby in de buurt mag zijn of niet? En hoe het met mij gaat. Of ik dan wel borstvoeding mag geven. Weet iemand dat zou ik wel graag een reactie willen hebben. Alvast bedankt.
Oooh, dat lijkt me vervelend! Ik neem aan dat je nu wekelijks bij de VK of gyn zit... bespreek het met hen (dat had je vast zelf ook al bedacht). Ik geloof dat je echt moet oppassen als je koorts hebt - en zo'n virus gelijk bij een pasgeboren ukkie lijkt me niet goed. Dus als het nog een paar dagen duurt voor je weer bij je VK of gyn bent: bel ze even om je griep met ze te bespreken. Heel veel beterschap! Hopelijk ben je weer beter voor het begint.
Hoi Bri, Ik heb inderdaad de verloskundige gebeld om te vertellen dat ik ziek ben en of het kwaad kan als het babietje geboren zou worden. Ze vertelde mij dat als hij/zij nu geboren zou worden dat je er niks aan kan doen. Niet te veel bij de baby in het gezicht niezen en hoesten voor de rest hebben ze wel met de geboorte wat meer weerstand van de moeder mee gekregen. Afwachten maar weer. Hopen dat de baby nog even blijft zitten. Ook al ben ik het zat. Groetjes,
Da's ook waar natuurlijk: je kunt je er wel druk om maken, maar je doet er niks aan! Ik hoop echt voor je dat je fit aan je bevalling kunt beginnen. Sterkte meis!