Feyenoord - Ajax

Discussion in 'De lounge' started by chantal1984, May 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MarjoM

MarjoM Actief lid

Jun 24, 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Zo, dat was spannend ;)

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    :D joepie, geen chaggo's hier in huis! :D :D

3. Ik vond het wel leuk, maar niet heel spannend eigenlijk :p

4. Esdoorn

Esdoorn Niet meer actief

Hihi iemand een beetje jaloers ;) Joh tis een spelletje en de betere winnen, leg je daarbij neer ;) Zo heeft Twente ook gewonnen, balen maja that's life!

5. Pris

Pris Fanatiek lid

En we zwaaien met z'n allen naar de Kuip :D:D:D

6. ajax fans van harte gefeliciteerd...

hier een tukker hahaha

7. shay01

shay01 Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,628
    0
    0
    Ik was na 2 min al in slaap gevallen dus ik heb zo te lezen niks gemist... Nee ff serieus wat een rot wedstrijd...
    Is dit nou voetbal kom op ik denk dat ik het voortaan maar bij de CL kijken hou...

Er zitten er een aantal tussen die kunnen idd beter niet in een elftal spelen... Oh ja en dat in 2 wedstrijden spelen ook zoiets...

8. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

hahaha nee hoor jaloers ben ik helemaal niet, ben me gek, ga me niet druk maken om een voetbal wedstrijd ... :D
    en ben al blij dat Twente lands kampioen is en niet ajakkes :p

En als ik jaloers zou zijn dan had ik jullie ook niet gewoon netjes gefeliciteerd wat ik dus al heb gedaan ;)

Al zou suarez bij Feyenoord spelen dan blijf ik het een zielig ventje vinden, als je op zijn manier van voetballen moet winnen dan vind ik dat triest ...

9. shay01

shay01 Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,628
    0
    0
    Kan me herrinneren dat er ooit nog zo een zelfde speler bij ajax speelde ibrahimovic precies zo een zelfde man die viel al over een graspol en gaf dan de schuld aan de keeper die aan de andere kant van het veld stond... En maar vallen in het strafschopgebied in de hoop dat de scheids met je mee gaat...

10. chantal1984

Miss komt het wel door een virus wat er heerst bij Ajax ;)

11. shay01

shay01 Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,628
    0
    0
    Het ego virus bedoel je zeker.. dat hebben ze daar allemaal vandaar dat dat dak ook steeds dicht moet anders vliegen die ego's weg...

12. chantal1984

hahahahahha

13. shay01

shay01 Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,628
    0
    0
    Oh nog zoiets kan me weer een oude speler herrinneren die gouden schoenen droeg ( kots) omdat HIJ zo goed was...

Gelukkig heb ik maar 1 shirtje waar een naam opstaat van een speler waarvan ik nog steeds zeg dat is nou eindelijk eens een eerlijke, niet naast zijn schoenen lopende, hard werkende voetballer... Tja toevallig was dat een feyenoorder

14. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    2,983
    0
    0
    Wij zijn Rotterdamse ajacieden:D:p

Ajax heeft verdiend gewonnen;)

15. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Sylvia, haha ik ben ook een Rotterdamse Ajacied. :D

En gisteravond maak ik een WWW op mijn hyves over de overwinning, nou wat een gezeik zeg, werd gewoon een mini-rel.

Jammer dat het altijd zo moet met voetbal tegenwoordig!

16. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)

Sja tegenwoordig zien mensen het niet meer als een spelletje.. gisteren genoeg agenten gezien toen ik van mn werk naar huis ging..

Puttershoek, grappig daar heb ik 22 jaar gewoond:p kom er nog want mn ouders wonen er, kleine wereld:D

17. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Oh echt, wat toevallig.. Zeker een kleine wereld hé!

Nee is toch jammer? Helemaal ouwehoeren over van alles.
    Achja, ze kijken maar. Ze maakte zich noga druk over het verlies denk ik..

18. chantal1984

Jeetje dat meen je niet ?

Wat flauw zeg ...

Ze zouden een voorbeeld aan ons hier in dit topic moeten nemen, iedereen lacht met elkaar, ongeacht voor wie je bent :D

Ja toch ?! :D

19. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Ja dat meen ik wel..
    Het begon er mee:
    Dat er zulke trieste mensen wonen in Puttershoek.

En toen heel gezeik omdat ik niet elke week in de Arena zit en nu ineens een www plaats over de overwinning en normaal zien ze er nooit iets over.
    Ben een gloryhunter en een nepsupporter.
    En zo ging het nog wel meer door...

Nou ik ben jaaaaren geweest naar Ajax, zelfs als klein grietje met mijn vader, broer en opa naar 'de Meer'.
    Zelf een seizoenskaart gehad aantal jaar.
    Alleen nu al 2 seizoenen niks, tjaa belangrijkere dingen in mijn leven.. Zoals het allermooiste op de wereld, mijn lieve meissie!

Ach dat snappen hun niet, omdat ze denken dat het leven alleen uit voetbal bestaat.

20. chantal1984

God alle jezus wat een trieste mensen dan ... In hun ogen ben je dan geen echte supporter omdat je niet naar de wedstrijden gaat ?
    Kinderachtig ... Gewoon scheit aan hebben hoor ...

Ik wou net zeggen er zijn wel belangrijkere dingen in het leven dan voetbal ... :D

Share This Page