Allemachtig zeg. Alsof je alleen supporter kan en mag zijn als je naar elke wedstrijd kan. :x Dan ben ik dus sinds Juli 2009 ook geen supporter van Ajax meer. beetje te gek om voor elke wedstrijd naar Nederland te vliegen. Ik kijk graag voetbal en kan ook gerust "blij" zijn voor een andere club. Natuurlijk had ik liever gehad dat Ajax kampioen was geworden maar helaas dat zat er niet in dus heeft Twente verdient gewonnen. Sommige supporters lijken meer hooligans dan echte supporters. En dat geld niet alleen voor de voetbal supporters hoor.
Ja idd, omdat ik nu niet meer ga, ben ik een gloryhunter haha. Diep triest zulke figuren! Vind voetbal leuk hoor, en hou van mn club. Maar heb toch echt wel wat leukere dingen te doen in het weekend, zoals van m'n gezinnetje genieten.
Mmm over de wedstrijd ga ik het maar niet hebben :x Maar ik sta ook altijd op X! Volgend seizoen uiteraard weer, alleen zal ik de eerste paar wedstrijden moeten missen...
Maar meiden de kuip was wel mooi gekleurd gister En dat spandoek wat er weer gebruikt werd geweldig..!!
Het is een vrij flinke gozer en hij is met een kale gozer, hijzelf heeft zo'n bloempottenkapsel idee .. hahahahah ... zou wel toevallig zijn hoor
Pure jaloezie denk ik dan maar Vind het juist zo knap hoe hij altijd z'n mannetje voorbij gaat, dat is pas echt voetballen! Helemaal niets in Rotterdam! Er is maar 1 voetballer een huilebalk en dat is Christiano Ronaldo..
zou wel grappig zijn hahahaha het is dat tie niet wilt dat ik op i-net een foto plaats anders had ik het ff gedaan
Hahahaha Ik denk dat ik hem wel ken k zie vaak iemand lopen met eem bloempotten kapsel zeg dan vaak tegen mijn vriend kijk die dan met zn kapsel
wahahahah ... ja ik zeg er ook altijd wat van dan zeg ik '' Geer ga toch eens naar een echte kapper '' ( mijn vriend doet namelijk altijd zijn haar knippen ) hij wilt het nooit anders ... hahahah mannen ..
Ja, mijn vriend heeft vroeger toen hij naar de MBO moest de kappers opleiding gedaan omdat hij toen niet wist wat te doen, hij is dus gediplomeerd kapper maar werkt fulltime in de haven en hij doet dan wel zijn broer nog knippen en die gast wilt echt nooit wat anders met ze haar hahahahahah ..