Jammer Feyenoord verloren..... Al vond ik dat Feyenoord duidelijk meer bal bezit had het was ons gewoon niet gegund om hem er in te krijgen.. Ajax heeft oprecht gewonnen waren mooie doelpunten en goed verdedigd Gefeliciteerd met de beker
**********************@@@ JSDKFVSNDVn sdvgdnsgskjsklfnjsfsd kutwedstrijd...........AJAX BOE BOE BOE!!!!!! Haat HAAT!!!!!!!!!
Baal er echt van maar eerlijk gezegd had ik het wel aan zien komen dat we niet zouden winnen. Ajax heeft gewoon een goed seizoen gespeeld, veel doelpunten dus ja dan is de Beker hun prijs. Nou vooruit!
Waarom nou weer haat? Ik ben helemaal blij dat "mijn" cluppie heeft gewonnen. Over elke wedstrijd en elke speler valt wel wat te "zeiken". Feit is dat ze hebben gewonnen. we hebben de beker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou meiden, ik vind het ook jammer dat wij niet hebben gewonnen maar toch wil ik jullie de Ajakkers feliciteren met de beker ! ...
Ik ga uiteraard voor Feyenoord ... ze gaan de andere ploeg even flink een poepie laten ruiken haha, je bedoelt andersom... ja ik ben ajax fan