Feyenoord

Discussie in 'De lounge' gestart door Debaky, 7 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Dat was de tijd voordat je als school hier een hoop gezeur en boetes voor kon krijgen..

Ik was er al een beetje bang voor vandaag.. kunstgras is niet hun sterkste punt. Volgende week komt het gewoon helemaal goed!

2. Sleepless

Sleepless Bekend lid

1 jun 2013
    892
    173
    43
    Vrouw
    Brabant
    Ahhhh mooi, een echte supporter hahaha!

Enorm zuur natuurlijk en kans is ruim aanwezig dat het nu alsnog Ajax gaat worden.. (wat ik als psv-er natuurlijk ook liever niet zie gebeuren ;))

3. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Na die winst die Ajax vandaag weer heeft binnen gehaald wel ja. Maar fingers crossed dat dat niet gaat gebeuren, ik gun het iedereen behalve Ajakkes ;)

4. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Inderdaad, we blijven gewoon positief denken

5. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Gr

Grapjas:p

Maar echt ik hou hier veilig m'n mond hahaha. Ben blij dat ik in de trein zit:rolleyes:

6. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Jij bent ook een kind toch? :p

7. zonnestraal21

Hahaha

Ach je wilt niet weten hoe blij ik ben nu.. veilig thuis

8. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Gelukkig maar meisje

9. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Hier een vader die voor Feyenoord is. Zwaar teleurgesteld. Maar zei wel heel eerlijk als ze spelen als vandaag verdienen ze het ook niet.

Ik als psv fan hoop eigenlijk dat Feyenoord volgende week de titel pakt. Want anders krijgen we nog maanden te horen "wij zijn Ajax, wij zijn de beste" Vooral nu ze ook met 1 been in de EL finale staan, worden ze nog arroganter.

En om eerlijk te zijn ben ik altijd al fan geweest van Kuyt. Ik gun hem ook echt het kampioenschap.

10. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Ik vind het wel jammer dat het vandaag niet gelukt is. Ik hou totaaaal niet van voetbal maar ik gun het ze zeker! Ik gun het Ajax totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet. Dus fingers crossed voor volgende week. Mochten ze niet winnen volgende week en Ajax wel dan lig ik er ook niet wakker van maar jammer is het dan wel.

11. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hoe krijgen ze het voor elkaar, hoewel ik ze het nog steeds gun denk ik dat ze alsnog geen kampioen worden.
    Bij feyenoord is het altijd net niet.

12. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.812
    689
    113
    Vrouw
    De kansen liggen voor beide nog volledig open.
    Ik gun het ze beide (ben voor ajax) omdat ik hoop dat ajax EL wint gun ik Feyenoord de schaal. Maar zoals ze vandaag speelde kan echt echt echt niet... en voor degene die het ajax niet gunnen... zeer sportief.. dat de die hard supporters zo praten kan ik nog volledig begrijpen.. maar er ziin genoeg ajacieden waaronder mij die het Feyenoord wel gunnen na zoveel jaren... het gaat in deze sport juist om respect en het elkaar gunnen.. aangezien hier volgens mij niet echt super harde supporters van beide clubs zitten vindt ik het wel jammer dit zo te lezen...

13. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ik, als ajacied, was vandaag live bij de wedstrijd..
    Mijn oudste mocht de voorwedstrijd spelen tegen de jeugd van excelsior.
    Maar pfff man ow man wat happening eromheen. Wij moesten bij elkaar blijven. Toen we aankwamen zat er een man in de lichtmast en was het nog de vraag of mijn zoontje wel mocht voetballen ivm veiligheid (bescherming van de kids) toen ze uiteindelijk toch mochten liepen er zoveel beveiliging enzo rond dat mijn zoontje van alles om hem heen zag gebeuren. Kids schrokken zicht rot toen er vuurwerk pal naast het stadion werd afgestoken enzo.
    Tijdens de wedstrijd (Excelsior-feyenoord) her en der ook wat vechtpartijtjes, maar ja is ook niet "gek" als je als feyenoorder tussen de harde kern van excelsior zit.
    Na de wedstrijd even gewacht met weg gaan en de bus die ons weer naar huis bracht stond wat verder geparkeerd (we gingen met de spelersbus van excelsior) ivm de veiligheid om er een grimmige sfeer heerste.
    ik als ajacied vind het verlies van feyenoord niet erg maar had mijn zoontje het wel gegund als hij er bij was als feyenoord kampioen zou worden

14. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
  15. Boommm

Boommm Niet meer actief

16. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
  17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
  18. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Haha hij is leuk!

Zag deze via Facebook voorbij komen ook leuk haha.
    Toch geen huldiging morgen voor Feyenoord. Jammer dat het weer een kleine groep van 11 mensen is die het voor de rest verpest.

Ben dan zelf ajacied en heb wel even gelachen om deze wedstrijd hoor.. Gun het Feyenoord wel hoor na al die jaren! Dan gaan wij gewoon voor de Europa League!

19. zonnestraal21

Nog nooit naar een voetbalwedstrijd geweest?

20. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Zovaak maar dit was niet zomaar een wedstrijd hoor.. was extreem veel beveiliging, stadion moest leeg om 13 uur zodat alles extra gecontroleerd kon worden enz enz. Je liep letterlijk tussen de politie en de ME
    Excelsior-Ajax ben ik ook geweest en toen was er niet zoveel hoor..

Deel Deze Pagina