Feyenoord

Discussie in 'De lounge' gestart door Debaky, 7 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Gewoon doen, en als je op een gegeven moment merkt dat ze veel achterstaan of de sfeer word grimmig dan zou ik gewoon gelijk weg gaan. Stel dat je er niet bent en ze worden kampioen, je slaat jezelf dan voor je kop dat je niet bent gegaan.

2. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Beetje leedvermaak van mij als rasamsterdammer moet kunnen toch :D:p

Bijgevoegde bestanden:

3. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
  4. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Bij ons wordt het aankomende zondag (op Moederdag) nog leuk. Mijn vriend en broertje voor Ajax, mijn vader voor Feyenoord en ik voor psv. En mijn moeder en schoonzusje vinden dat de club die uiteindeljk bovenaan staat het kampioenschap verdiend. Ik verwacht volgende week wel wat gediscussieer.

5. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik (en iedereen die ik ken) zijn echt voor Ajax. Maar ik vind dat Feyenoord dit jaar de schaal verdient (dat zeg ik niet hardop tegen man en zoon) . Over het hele seizoen genomen hebben ze constant goed voetbal laten zien. Het team van Ajax kwam pas laat dit seizoen op gang en heeft onnodig punten laten liggen waar het echt niet had gemogen.
    Als je naar de statistieken (zie hieronder) kijkt is het nu echt gewoon jullie beurt! Helemaal voor kinderen. Dat is geweldig voor ze om mee te maken. Mijn zoon is bijna 9 en heeft het al
    4x meegemaakt. Voor hem is het niet eens meer speciaal. Maaaaaaaar...... volgend jaar de schaal gewoon weer terug naar Amsterdam hé ;):p

Landskampioen
    Ajax 33x vs. Feyenoord 14x

KNVB Beker
    Ajax 18 x vs. Feyenoord 12x

Johan Cruyf schaal
    Ajax 8x vs. Feyenoord 2x

Champions League
    Ajax 4x vs. Feyenoord 1x

UEFA cup
    Ajax 1x vs. Feyenoord 2x

Wereldbeker
    Ajax 2x vs. Feyenoord 1x

6. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ja dat is ook zo! Ik wil wel heerlijk graag. Mja moederdag+ een klein kind. Of Feyenoord kampioenen

7. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Ooh ooh wat heb ik me kapot lopen ergeren tijdens de wedstrijd, wat speelde ze slecht zeg.
    Zo jammer dit had niet hoeven gebeuren maar Excelsior heeft terecht gewonnen. En ja dan liever van Excelsior verliezen dan van een andere ploeg, blijft tenslotte Rotterdams ;)

Maar nu op naar volgende week en het MOET echt gebeuren, dit verdienen we echt. Tijdens dit seizoen de constante nummer 1 dus dit mogen ze niet verzieken.

MOET MOET MOET MOET!!! :cool::p:D

En mijn man was na de wedstrijd al gelijk thuis, bloedchagerijnig en ging zijn roes maar uitslapen op de bank! hahahaha

8. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    Hahaha :)

9. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Dit idd. Je merkt het echt meteen hoor als de sfeer omslaat, en dan moet je gewoon meteen weggaan. Maar het is zo geweldig om een huldiging mee te maken.

10. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dan zou ik kiezen voor Feyenoord, het is ieder jaar weer moederdag en Feyenoord word niet ieder jaar kampioen ;)

11. zonnestraal21

Helemaal gelijk in!

12. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.371
    21.751
    113
    Blij dat ik niet in een "voetbalstad" woon. Vind het vooral een tokkievolk wat zich daar mee bezighoudt om eerlijk te zijn. Altijd hoor je maar weer gedoe met overlast.

13. Tienn

Tienn Niet meer actief

Haha tokkievolk. Die overlast wordt inderdaad door tokkievolk veroorzaakt. Helaas willen veel mensen niet begrijpen dat dit tokkievolk niks met voetbal heeft. Ja, ze hebben toevallig een shirtje van Ajax, Feyenoord of welke club dan ook aan, maar het zijn geen echte supporters. Ze zijn uit op rellen en doen dit uit naam van een club. De echte supporters komen vaak niet in het nieuws, want die zijn niet interessant. Ik wil rellen niet goed praten, maar ik word zo simpel van die vooroordelen over voetbalsupporters.

14. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.371
    21.751
    113
    Nou het is geen vooroordeel, het gebeurt toch echt... Genoeg bewijzen van. Denk maar aan wat vorig jaar in Italië plaatsvond. Hier hoorde ik vanmiddag ook allemaal voetvalgerelateerd geschreeuw en dan woon ik niet eens in de omgeving van Rotterdam. En ja, dat vind ik tokkievolk. Of ze nou nep of echt zijn, dat zie ik als buitenstaander (want ik heb niks met voetbal, mijn man gelukkig ook niet) natuurlijk niet, dus ik beoordeel wat aan de buitenkant te zien is. En ja als het een Feyenoord-shirt (of ajax of wat dan ook) draagt is het voor mij dus een clubsupporter.

15. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.868
    5.106
    113
    Iedereen over één kam scheren..

16. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.371
    21.751
    113
    Alle overlast-veroorzakers scheer ik inderdaad over één kam. Zal wel heel slecht van me zijn, dan zij het maar zo.

17. zonnestraal21

Dat beoordelen doen helaas te veel mensen. 99% van de relschoppers zondag had geen voetbal gerelateerde kleding aan..

18. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.175
    10.710
    113
    Hooligans zijn inherente relschoppers die voetbal als excuus gebruiken. Zonder voetbal zouden ze een ander middel vinden om zich een kudde-identiteit en "reden" om rotzooi te trappen en een "tegenpartij" te verlenen. (Denk ook aan de azc rellen met "daar moet een ... In" en aanvallen op een gemeentehuis)

19. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik ben inderdaad een enorme tokkie. Jarenlang seizoenskaarten voor Ajax gehad en kon t nooit laten om na de wedstrijd even een bushokje te slopen en bakstenen naar de ME te gooien. Maar he, ieder z'n hobby:D

20. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Niet iedere Feyenoord Supporter is een overlast veroorzaker hoor. Er zijn meer Supporters die zich netjes gedragen dan dat er relschoppers zijn.

Vaak zijn het niet eens de echte supporters maar van die mensen die bij iedere gelegenheid die ze kunnen gaan relschoppen.

En je moet niet altijd geloven wat je in het nieuws ziet @citroenrasp, de rellen van afgelopen zondag in het centrum van Rotterdam waren veel meer opgeblazen dan dat nodig was.

Deel Deze Pagina