Feyenoord

Discussie in 'De lounge' gestart door Debaky, 7 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Altijd al gedacht dat jij zo'n relschopper was hihihi :D Tokkie!

Mijn zoon van 10 is ook zo'n relschopper, die sloopt aanstaande zondag denk ik ook even wat bushokjes als hij naar de Kampioens wedstrijd gaat :D Alleen dan wel uit vreugde want ja, we gaan natuurlijk winnen he zondag ;)

2. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Ah, daarom ben je vast ook in Engeland gaan wonen? De rellen in Nederland werden te saai zeker? :p

3. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Ik ben echt totale voetbal hater en geniet alleen van voetbal als ze verwachten te winnen en dan verliezen... Zoals zondag dus. Al die huilende en teleurgestelde mensen omdat-hun-cluppie -verloren-heeft... kan er niks aan doen maar dan heb ik echt leedvermaak... Tot woede van mn dochter die erg gek is op voetbal

4. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Ik vind dit net zo'n dooddoener als dat iedereen met een politiepet een politieagent is. Of iedereen met een zustersjasje verpleegkundige.
    Hooligans zijn gewoon op zoek naar emoties en willen daar misbruik van maken. Er zijn er genoeg die vandaag in een feyenoord shirt lopen en volgende week een ajaxshirt. Hun lol zit in ophitsen van de menigte, zich te voeden met de teleurstelling van een groep en die om te buigen tot agressie en daarmee chaos te creeeren.

De rellen vinden met een reden vaak buiten het stadion plaats. De aanstichters zijn vrijwel nooit in het stadion te zien.
    Tuurlijk zijn er uitzonderingen hoor, ook bij supporters loopt het soms hoog op. Maar meestal zijn het juist geen supporters die de rellen veroorzaken.

5. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.868
    5.106
    113
    Ja als er één een tokkie is, ben jij dat wel :p

6. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Of je komt eens naar Eindhoven tijdens kamioensfeesten of inguldigingen

7. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Whahahahah

8. tuc

tuc Niet meer actief

Hier krijg ik dus echt beeld bij, net als de man van @Debaky die als een boze kleuter zn schoenen uit schopt en stampvoetend naar boven vertrekt;)

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Zie je mij al gaan, op m'n pumps met m'n acrylnagels rennend achter de ME aan? :D

Toverbal vindt dit leuk.
  10. tuc

tuc Niet meer actief

Die pumps wilde ik er dus nog bijzetten in mn post:D

11. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Wat een rare reactie zeg.

Mijn zoontje en zijn vriendje van 10 jaar oud waren hier diep in tranen omdat hun cluppie had verloren. Daar zou jij dus van kunnen genieten? Walgelijk mens! Dat je daar van kan genieten zeg. Bah.

Ik heb zelf ook niets met voetbal maar ik vind het echt sneu voor al die trouwe supporters en dan vooral voor alle kinder supporters.

12. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hahaha geweldig toch.

Inmiddels kunnen we er samen ( mijn man en ik ) smakelijk om lachen dat hij zo reageerde ;)

En op naar zondag :D

We moeten maar zo denken zei mijn man, de punten blijven sowieso in Rotterdam ;)

13. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Nu wel hahahah ik ben ook een beelddenker net zoals @tuc

Heerlijk :D

14. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113

15. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Dank je! Ik had het over mannen. Niet over kinderen.

16. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Sommige voetbal fans/supporters zijn inderdaad tokkies, net als dat sommige niet voetbal fans ook tokkies zijn.

Ik hoop dat ze zondag alsnog winnen, leuk om mee te maken (de vorige keer was ik 7:p)

17. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48

Waarom? Ik weet niet of jezelf een grote liefde of hobby hebt maar kun je daar dan echt zo van genieten als mensen teleurgesteld zijn omdat jij een hekel aan voetbal hebt?

18. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dan moet je dat er volgende keer duidelijker bij zetten. En dan nog vind ik het een trieste reactie om mensen uit te gaan lachen. Het is voor velen een passie, een hobby, ze kijken op naar die spelers en delen het moment samen mee.

Zo sneu als je dat niet kan zien.

19. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Ik heb genoten van Exelsior Feyenoord ..
    ik ben groot Ajax fan en dat de mensen zo aan het huilen was herken ik nog wel van vorig jaar (Ajax - de graafschap Oh wat was ik er kapot van zeg .. nu el voor Ajax .. de hele dag ben ik al zenuwachtig hoor en toen ze uit tegen Schalke zo speelde en wij er bijna uitlagen pffff ben 10 jaar ouder geworden .. na de wedstrijd barstende koppijn van het harde juigen in de woonkamer waar de kids wakker van werden Ajax Lyon geweldig Haha en nu donderdag weer .. ik hoop dat Feyenoord verliest .. niet omdat ik nou zo'n hekel heb aan Feyenoord maar ik gun het mijn eigen club meer Haha .. daarbuiten vind ik Ajax nu ook gewoon geweldig spelen en geniet ik echt van de wedstrijden .. dit jaar misschien wel de dubbel hoe mooi zou dat zijn dan Ik ben geen relschopper maar moet wel vaak op mijn woorden letten Vooral toen Ajax Lyon speelde . De wedstrijd was te vroeg dus kids waren nog wakker

20. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

En wat is jouw hobby?

Deel Deze Pagina