aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh das jammer wilde ze het wel of niet?zijn ze er mee bezig bedoel ik sterkte voor jullie
Nou voel ik me ook klote omdat ik jullie zo lang in spanning heb gehouden ik wilde vanmiddag echt al reageren maar het lukte gewoon niet ... zucht .... Ze zijn niet echt aan het zwanger raken maar ze zijn er wel rustig mee begonnen, dus het is van harte welkom ...
Wilde ze graag zwanger worden??? Vervelend hoor.. Ik wilde ook net zeggen dat ik het geen zwangerschapsbuik vond.. terwijl iedereen het hier wel dacht.. Ik heb zo'n buikje namelijk ook wel eens.. zelf totaal niet dik.. maar meestal als ik last heb van mijn darmen.. (denk ik: pff het lijkt wel of ik zwanger ben).. Nou wens je zus veel sterkte.. hopelijk is het snel raak voor haar!!
Chantal Kan jij toch niks aan doen dat je niet eerder kon reageren! Niet druk om maken hoor meid.. Sterkte voor je zus.. Dat ze niet zwanger is en er wel mee bezig zijn maakt het allemaal nog zuurder Sterkte meid!
Weet je wat zo vreemd is, ze kreeg die buik ineens, ze heeft maat je '' jaloers '' en als je dan ineens zo'n buikje krijgt en ziet haar verder op dr lichaam niet dik worden dan ga je al snel denken aan een zwangerschaps buikje ...
Niet doen hoor, nergens voor nodig.. Ga jij vanavond en morgen maar lekker aandacht aan je zus geven...
Ik kan niet voor andere spreken maar ik was gewoon aan het geinen hoor... ik heb pas ook zo'n last gehad van mijn buik bleken spastische darmen te zijn.. was ook best heavy nu ik minder eet (en andere dingen) is het weg eigenlijk..
dikke knuffel voor je zus, lief dat jullie zoiezo zo goed met elkaar omgaan en dat je ze zo steunt!!!
is het geen tijd van de maand? Ik heb voor die 4 dagen een speciale spijkerbroek, omdat ik mijn normale dan niet dicht krijg...
Wat balen voor je zus zeg.. Maar ik denk toch wat ik al zei, darmen. Je kan daar een hele dikke buik van krijgen. Mijn vader vroeg pas aan mij of ik weer zwanger was hahah. Zo dik was mijn buik, maar ik heb gewoon echt last met mijn darmen.
Bedoelde het ook niet lullig hoor ... Weet dat jullie aan het geinen waren, maar ik baalde vanmiddag dat ik niets kon typen ... nou mijn zussie komt net binnen dus ik ga naar dr toe ... Fijne avond meiden, en thanx voor het medeleven
Das wel balen dan! Maar ik herken t dus helemaal.. een stiekeme wens kan je hele lichaam op zn kop zetten! ik had t soms zodanig erg dat ik niet eens 3 a 4 weken zwanger KON zijn maar door de wens en de gedachte "zou t?" leek ik er wel 20 zwanger, zomaar zonder verdere reden en kon m ook niet inhouden ofzo! keihard! Heeeeeeel vervelend en naar als je dan zon nega test hebt.. weet precies hoe dat is Dikke knuf voor jullie!