ik denk dat we deze desillusie allemaal heel goed kennen. hoevaak hebben de meeste van ons zich al heel vaak zwanger gedacht compleet met allerlei "kwaaltjes" om gek van te worden soms. dus zus van chantal welkom bij de club! meld je maar gauw aan. dan kun je zelf lekker meebeppen.
wat jammer voor je zus. had gehoopt op positief nieuws. Hopelijk krijgen we snel wel positief nieuws te horen!
joh meid niet klote voelen.. Nergens voor nodig.. Is wel een beetje goed gezonde spanning hier voor de dames Maar dikke knuff voor jou en je zus.. Probeer toch nnog maar veel te genieten vandaag van je uitje.. Dikke knuff!!
nieuwe ronde nieuwe kansen !! .. suc6..!! ze kan ook wel een account aan maken en blijft ze gewoon annomniemm..!? zo doe ik dat ook ..
oo lees net dat ze niet zwanger,, nou hoop doet zege ik heb ook een buikie hoor en mijn man is er gek op.. lekker spek lapje dus
Hey meiden, we hebben een heerlijke dag gehad en heb goed met dr gepraat en dr idd uitgelegd dat ze niet moet verwachten dat het meteen raak zal zijn en dat begreep ze volkomen .. Ze zei ook dat ze het enorm jammer vond maar dat haar tijd wel zou komen en dat ze er niet te lang over gaat zitten piekeren ( ze namelijk een enorme pieker madam ) en gewoon gaat genieten van het dagje Efteling, en dat hebben we gedaan Ze gaat zich denk ik wel binnenkort inschrijven op de site dus ben benieuwd .. Gelukkig weten wij echt alles van elkaar dus hoef ik me niet in te houden als ik bv prive dingen hier neer zet