jasje maart!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ukkie11, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie11

ukkie11 Actief lid

18 dec 2010
    256
    0
    0
    Hoi Kan even niet vinden wat ik zoek.

Ik ben in januari uitgerekend en dacht dan een dik vest te kopen voor de kleine. Is dat warm genoeg met een voetenzak? en welke maat adviseren jullie?

2. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    ik lees ff mee, ben ik feb uitgerekend

3. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Ukkie,ik denk dat je bedoelt dat je uitgerekend bent in maart en dat je in januari voor een jasje wil kijken : -) wij gaan geen dik jasje kopen. Zeker voor zo'n kleintje is een dikke jas aandoen niet zo gemakkelijk. Wij gaan kijken voor een jasje,niet te dik in een zachte stof en dan in de voetenzak. Ze liggen er lekker warm in. Mijn dochter was bij de geboorte zeer klein dus het zal waarschijnlijk een jasje maat 56 zijn.

4. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.057
    2.555
    113
    Limburg
    Onze zoon is van februari en ik had van te voren een stoere dikke winterjas gekocht. Deze heeft hij geen seconde aangehad haha. Ik kreeg echt een michelin-mannetje-beeld voor me bij het idee dat dat kleine hummeltje zo'n dikke jas aan zou moeten.
    Hij heeft in de koude dagen een jasje aangehad van een soort badstof (maar dan net iets anders, maar geen idee hoe ik het moet omschrijven) en met een wikkeldeken nog om hem heen heeft hij het heerlijk warm gehad.
    De maat was trouwens 56, heeft hij een hele tijd aangehad.

5. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    Ik zou geen jasje kopen.

Is vaak geen doen om die aan te doen. Lekker vestje en mutsje is voldoende omdat je kind of in de maxicosi (met voetenzak) ligt of in de wandelwagen met dekentje en in begin evt met kruik.

Ik heb nooit een jasje gekocht, nooit gemist.

6. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Voor mijn dochter had ik zo'n berenpakje als jas. Was lekker warm voor haar (met een dekentje erover).

7. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Ervaren mama's, wat vinden jullie hiervan? Zou dit handig zijn? En zo ja, welke maat kan ik het beste kopen. Hij komt in 50-56 en 65-68.

Ik ben uitgerekend in december.

Product Detail | H&M NL

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Die zou je zeker in maat 50/56 kunnen kopen als ht weer zo'n koude winter word. H&M gaat lang mee qua maten ( Mn dochter draagt nu grotendeels maat 92/98 maar past van H&M nog een rokje in maat 80. Zo ging het vaak met kleertjes van de H&M.

Wbt jasjes: Geen jasjes maar idd lekkere vest. 1 warmer vest en een dun vestje moet genoeg zijn, 't is vaak even zoeken wat je ze aan doet. Maar ik heb bv ook vaak dat ik mn baby slapend uit de reiswieg pak, in de MC zet en hem dan niet wakker ga maken voor een jas. Dan leg ik lekker een dekentje over hem heen en hang een mutsje op zn hoofd. 't Is net van deur naar auto dat 't koud is, de auto is vaak snel opgewarmd.

9. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Ik lees ook even mee, ben eind januari uitgerekend en heb inderdaad ook de vraag, wel of geen dikke winterjasje. Ook qua maat vind ik het moeilijk...
    Een vriendin van me weet ik dat zij heel heilig bij haar dikke jasje bleef voor haar beeb. En dat was ook echt een leuk en stoer ding!

10. ukkie11

ukkie11 Actief lid

18 dec 2010
    256
    0
    0
    vindt de borgvesten van Z8 geweldig en heb ook besloten daarvoor te gaan!

11. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland

Deel Deze Pagina