Ei gevoeld duidelijk maar temp doet heel raar deze maand

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door wijkhuijs, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wijkhuijs

wijkhuijs Lid

26 apr 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb maandag duidelijk mijn ei gevoeld, kan er niet omheen want dan kan ik altijd een aantal uurtjes niet normaal lopen en zitten.

Maar mijn temp deze maand is wel zo'n puinhoop, het is nu de 3de maanda dat ik temp, maar dit is de eerste keer dat ik er niks uit kan halen, iemand anders mischien wel? Want hij geeft zondag aan als mijn eisprong, maar heb hem zeker te weten maandag gevoelt. Hoe het kan dat zondag mijn temp zo laag was, geen idee, zo laag is hij normaal nooit, maar denk dat het komt door het te kort aan slaap, wij sliepen pas om 4 uur en om 7 uur temp ik altijd.

http://www.fertilityfriend.com/ttc/calendar_module.php?d=2010-05-27

2. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    je hebt niet de goede link neergezet...

3. wijkhuijs

wijkhuijs Lid

26 apr 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
  4. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    denk dat ff t goed heeft, ovulatiepijn kun je ook erna krijgen he.. en zeker zoals je temp is verlopen denk ik dat t zo wel goed staat, zie dat je geen slijmpjes en bmm standen hebt staan, hou je die ook in de gaten? Anders die misschien ook ff invoeren?

5. wijkhuijs

wijkhuijs Lid

26 apr 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn baarmoederstand meet ik eigenlijk nooit, baarmoederslijm deze maand niet gedaan omdat we volgende maand de mmm ingaan.

Normaal (bij mijn andere kaartjes) kreeg ik mijn eisprong de dag na de pijn. Maar goed haha, we zien het wel, zou wel voor het eerst zijn dat het dag 13 is.

Ook gaan normaal mijn temp altijd omhoog naar 36,9/37,0, nu blijft hij maar laag, maar ja we zien wel.

Groetjes

Deel Deze Pagina