posi-ovutest. 3 dgn later pas temp omhoog

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door troela85, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Zoals jullie aan mijn tempkaartje kunnen zien is mijn tempverhoging pas 3 dgn na mijn posi-ovutest duidelijk omhoog gegaan en gebleven. Dit is wel erg laat vind ik. Denken jullie dat dit kan kloppen. Heeft iemand hier ervaring mee??
    Ik heb mij (knal)posi test die dag om 11.00 uur 's ochtends gehad, dus ook vroeg op de dag

Echter geeft ff mijn eisprong nu aan op de dag van mijn posi test.
    Wat denk jullie???

En wanneer is de ovutest echt "knal"positief. Op welk moment?

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja dat kan wel volgens mij, want ik dacht dat je ei springt binnen 24-48 uur na je posi ovutest. en dan kan het nog 1-2 dagen duren voor je temp stijgt. het kan dus zo zijn dat je temp pas 3 dagen later omhoog gaat. waarom FF je ei op de dag van je posi ovu zet snap ik eerlijk gezegd niet... ik zou m later zetten.
    mssn verplaatst ie m nog als je temp hoog blijft nu?

3. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat vind ik eerlijk gezegd ook verwarren van ff. Maar hoe kan ik zelf het kruis verzetten???

4. FF zet de kruis op de dag van je ovutest omdat je tempstijging 3 dagen later te laat is ervoor. Het kan veranderen als je slijmwaarnemingen invult.
    Je ovulatie kan je overriden, bij de ovulation detecter staat eronder 'tuning/override'. Onder je kaartje dus bij ttc/index.php

Deel Deze Pagina