Hoi Ik heb een Mirena spiraal begin maart laten plaatsen, gewoon ongi in April ook gewoon op mijn tijd ongi nu kwam ik bij de gyn bleek deze niet goed te zitten. Is er door de huisarts uitgehaald, eigenlijk zonder vragen.. zon weken geleden.. We hebben (redelijk) veilig met condoom gevreeen. Nu had ik gister ongesteld moeten worden en het rommelt als een gek, maar ik word het maar niet!? Tijdens de Mirena wel gewoon ongi geweest dikke 2 weken ook gevloeid ipv 1 Ik heb al een 2 tal testjes gedaan maar deze zijn gelukkig negatief. Ik ben zooo moe en af en toe misselijk.. vreselijk hoofdpijn Kan het zijn dat mijn lichaam langer nodig heeft om weer op gang te komen of kan ik toch zwanger zijn?! Groetjes, Danielle
Hallo Danielle. Ik denk dat het komt door het uithalen van de mirena. Het kan dan even duren voordat je cyclus weer op gang is. Wacht even af wat je lichaam doet. En test anders over een week nogmaals als je dan nog niet ongesteld bent geworden. Groetjes Ineke
hoi dankjewel Vind het wel vreemd omdat ik tijdens de Mirena wel een normale cyclus had.. vloeide alleen 2 weken ipv 1.. Ik ga het afwachten en zal binnenkort nog een testje doen.heb wel de klachten van een menstruatie. Koud, buikpijn, hoofdpijn enz.. Groetjes, Danielle