zo dames mag ik even klagen, ben weer terug van weggeweest en het is weer goed raak hier wat betreft de zenuwen 17 maart ongi geweest ga ik uit van een cyclus van 32 dagen dus dat betekend dat ik vandaag 15 dagen overtijd ben mijn borsten voelen veel voller aan en ze doen pijn, verder ben ik sinds vandaag ook misselijk (zenuwen) maar ik had vannacht ook een beetje roze afscheiding in mijn ondergoed dus zou ik even af moeten wachten. spannend hoor we zijn nu al bijna 2 jaar bezig
Hoi, wat spannend! Dat roze kan ook innesteling zijn. Durf je niet te testen? Anders moet je dat even doen. Ik had ook 1 ienieminie veegje roze/bruin en dacht dat mn ongie begonnnen was (zo begint het nl altijd) maar het zette niet door, het bleef bij dat veegje. Sterkte ermee, wat is wachten dan vervelend he. groetjes Sanneke
in nesteling na 16 dagen overtijd is dat nog mogelijk? ik weet het niet ik wacht nog wel gewoon af een test heb ik nu niet in huis en denk dat ik het wachten nog wel even vol kan houden
hmmm, das inderdaad wel lang, maar misschien had je je ei later dan je dacht? ik had 1 dag na m'n nod dat roze veegje, misschien was het ook wel iets anders bij mij hoor. sterkte en geweldig dat je zo veel geduld hebt! Sterkte
Innestelen doet een emmy ook nog na je pos. test hoor Het kan dus zeker. Ik heb met 6wk flinke bloedingen gehad, doc. dacht innesteling of placenta.
ik weet niet volgens de kalender had ik 8april mijn innesteldag maar kan best dat mijn cyclus helemaal door de war is
ik ga volgende week wel naar de gyn maar geloof niet dat ik zwanger ben verder nog geen afscheiding gehad vandaag maar het rommelt wel daar beneden net nieuws gehad dat het buurvrouwtje zwanger is, was niet geplant maar ja ze is er toch wel blij mee. Er raken nu steeds meer mensen om me heen zwanger.
Ik zit nu 12 dagen na mijn eisprong. En had vanmorgen oud bloed. Verder niks. Kan dit dan ook nog innesteling zijn?
nou verder vandaag geen extra afscheiding gehad misschien dat er vannacht een ongi door zet verder kan ik mijn baarmoedermond net aanraken met mijn vinger en is de rand behoorlijk hard
Afscheiding etc. het zegt allemaal niks hoor! Je hebt niet voor niks een zwangerschapstest nodig (of een echo oid). Testen inderdaad...nu blijf je toch maar gissen. Daardoor kan je menstruatie ook weer uitblijven. Waarom een week op hete kolen...hier op de site zijn ze niet eens duur
ik ben ongi geworden dus helaas volgende keer beter we gaan nu met clomid en pregnal beginnen weer opnieuw
Succes meid! Toch wil je veel "plezier" wensen bij het onderdeel vruchtbaarheidsbehandelingen. Hoop dat je veel aan de meiden daar zal hebben!