Misschien een vreemd vraagje, maar ik lees vaak voordat meiden positief testen ze pijn in hun lies voelden en ook hierdoor wisten dat ze waarschijnlijk zwanger waren. Wat voor pijn is dat dan precies en waar ligt je lies dan?
Die pijn die treedt onverwachts op en vind ik behoorlijk heftig. Bij mij kwam de pijn langs de binnenkant van mijn been in me lies en soms in mijn onderbuik omhoog. Je lies zit aan de binnenkant van je been. Liefs Kiss
Dank je voor je antwoord . Ja zoiets dacht ik inderdaad wel, beetje je bikinilijn zeg maar toch. Heb jij dat gehad aant het begin van je zwangerschap of heb je het nog steeds? Groetjes Vanilia
Ik had vorige maand er heel erg en heftig last van, had ook echt het gevoel dat het wel eens raak kon zijn, maar toch 9 dagen erna ongi geworden. Nu heb ik er ook weer last van! Hebben die steken dan meestal met zwangerschap te maken? Liefs Jollie
Ik heb die steken rond mijn NOD gehad. maar heb ze nu nog steeds wel eens. Vooral als ik snel opsta of als ik moet niezen. best een vervelend gevoel, maar het gaat snel weer over. Veel succes! Liefs Kiss
Precies zoals jij het beschrijft heb ik het ook gehad, toch ongi geworden Nu heb ik er weer last van, ik ben eens benieuwd over een aantal dagen! liefs Jollie
Spannend hoor! Ik wist in het begin helemaal niet dat het bij zwangerschap hoorde, dus heb ik het aan de vk gevraagd en die zei dat het waarschijnlijk bandenpijn is. En wat dus al vroeg kan optreden.. Tijdens mijn ongesteldheid had ik wel last van mijn onderbuik, maar meer geborrel en kramp, niet van die steken die ik nu heb.. Dus wie weet! Liefs Kiss
Hoi Ik heb ook weleens last van bandenpijn. Het komt ineens opzetten, vooral lals ik aan het lopen ben. Ik ben nu 7 weken zwanger. Zou ik, denken jullie zo'n speciale band moeten aanschaffen (die heb je toch voor bandenpijn?)? Anders vraag ik het aan de vk, daar moet ik nl 10 mei voor het eerst naar toe. Groetjes
Ik ben nu 2 weken overtijd en de vooral de eerste week heb ik er veel last van gehad... Moet zeggen dat het bij mij ook weer heel erg leek op de pijn in mijn lies die ik wel eens heb tijdens mijn eisprong...alleen ff heftiger nu...
Die "bandenpijn" komt bij mij ook zeer onverwachts. Ik vraag me ook wel eens af of dat wat ik voel wel echt bandenpijn is.... Donderdag de vk maar vragen dan kan je het tenminste aanwijzen...
Maar hoe voelt bandenpijn dan aan (nieuwsgierige ik) of is dat niet te omschrijven en moet je dat gewoon voelen als je daadwerkelijk zwanger bent? Of is het misschien te vergelijken met steekjes die je ook voelt tijdens je eisprong. En vanaf wanneer treedt er dan bandenpijn op? Groetjes
Als ik bijvoorbeeld opsta vanaf de bank of van mijn ligstandje uit bed wil stappen dan heb ik soms een heel stekend, trekkend gevoel in je onderbuik (aan de zijkanten dan). Tja, best lastig uitleggen. Vlakbij je baarmoeder zeg maar..... Hmmmm nou zoiets denk ik
Ik heb sinds een paar dagen een vage veeg in mijn liezen die uitstraalt naar mijn bovenbeen. Niet echt pijn of zo, maar aanwezig....
Was hier niet meer geweest...sorry....maar het klopt...alle drie de testen waren negatief.... Dus deze week maar even naar de huisarts..