ff diploma showen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Bizzy, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Want ben zo trots op me kleine boef!
    Hij was de jongste deelnemer die op mocht gaan voor zijn gele slipjes Tae-kwando( augustus 4 geworden) en wat was hij zenuwachtig :D ( en wij ook).
    Tijdens het examen haalde hij alles uit de kast en deed foutloos 5 handtechnieken, 5 beentechnieken, 10 keer opdrukken en 2 minuten sparren met een teamgenootje waarbij hij de rest van zijn dingen mocht laten zien!
    Zijn gemiddelde score is een 7,5
    Hij vind de sport helemaal geweldig en staat op maandag en woensdag te poppelen om te mogen trainen :)

Bekijk bijlage 286931

Kijk hem stralen :p

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Wauw, knap hoor van hem! Is hij net begonnen, of doet hij het al langer? Ik weet niks van Tae Kwando, maar toch knap ;)

3. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam

Hij is begonnen eind maart 2012 dus was hij 3,5 jaar.
    Het is natuurlijk een vecht/verdedigings sport maar je mag elkaar niet fysiek raken zoals bv bij Judo.
    Dank je :D

4. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    TOPPIE gedaan. Heb zelf ook lange tijd taekwondo beoefend ;)

5. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Hahaha zit er zelf ook over te denken ermee te gaan beginnen :D maar denk dat ik nooit meer zo lenig word als ik dat zo ziet hahaha
    Als mijn mannetje jou zou kennen word je door hem verafgod hihi iedereen die een band heeft boven de groen is zijn held :D:D

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Leuk :) ! En wat is het heerlijk he om die trots te voelen :) ! Ik kan het me helemaal indenken!

7. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Waarom niet? Ook al ben je mss minder lenig sporten is nooit slecht toch. En oefening baart kunst. Ik zou gelijk met mijn dochtertje meegaan haha.
    Ach gut wat schattig van hem!!

Deel Deze Pagina