Ja ik zie wat!!! Ik heb gister en vandaag dus ook zo'n test!! Had ook een topic geopend: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/365381-zie-zie-jij-niet-ziet.html Maar ik krijg de mijne niet zo scherp op de foto.. Ik heb vandaag een digitale CB gedaan, met indicator en die was negatief Ben vandaag 3 dagen voor mn NOD.. Spannend he, pieker me helemaal suf!! Maar omdat mn CB test negatief was, heb ik er toch een beetje een slecht gevoel over...
ja, ik begrijp je helemaal Maar wanneer kun je een digitale doen dan Ik hoorde dat kv erg gevoelig is vandaar de kruidvat gedaan en net 1 van een ander merk gedaan die geeft ook een streepje
Volgens de beschrijving van de CB digital kun je deze doen vanaf 4 dagen voor je NOD, dit is dus wel de digitale met indicator, die is gevoeliger dan die zonder indicator.. Bij mij vorige zwangerschappen teste ik 2 dagen voor mn NOD positief met de cb digital.. Tja, afwachten, zit niks anders op.. Met welk merk test heb je nog positief getest dan??
Miepje wat goed!!! Gefeliciteerd!!! Mijn kruidvat testen blijven zo vaag en vandaag een ander merk test gedaan en die bleef wit, dus ik heb er bij mij niet zoveel vertrouwen meer in... Denk toch vals positief van de kruidvat Maar goed, dat terzijde.. Geniet ervan meid!!!
Wat leuk, gefeliciteerd, ik weet het ook sinds zondag, maar ben wel bang. Gezien wat er gebeurt is, is dat heel begrijpelijk.