De mijne wordt wild als ze de bepanthen tube ziet en heeft deze het liefst vast tijdens het verschonen. En natuurlijk elk kettinkje
Hier waren dat labeltjes (van kleding, knuffels etc.) toen hij nog een baby was. Nu mijn vaseline pot en de tube zonnebrandcreme, geen idee waarom maar hij wordt wild als hij die dingen ziet staan. Gek kind
hier mijn bril en ketting en tadaa ook de bephanten tube . ook iets wat glinsterd of beweegt kan altijd op aandacht rekenen van dochterlief
Sleutels, erg vervelend nu hij loopt want als je je sleutels perongelijk niet op de kast legt kun je ze dus een half uur lopen zoeken voor je weg kan. Ook heel leuk als er bezoek is en die dan niet weg kunnen
Beer is helemaal verslaafd aan de dvd van ons trouwen. Heel de dag door het liefst. Hij gaat dan iedereen opnoemen, en vertellen wat ze doen..... Hij begint nu ook een bepaald nummer van de dvd mee te "zingen"
Hier al heel lang boeken en vooral tijdschriften, met baby's en nijntje erin zijn favoriet En als ze helemaal nieuw zijn.dus hier regelmatig de reclameboekjes van de babydump,prenatal en de wij enz in haar handen,ook die ik nog niet had ingekeken.
De katten zijn hier heel populair. Schijnt zelfs interessanter te zijn als haar volle fles melk op dit moment
Opsomming op volgorde van belangrijk/elke dag weer: - Mij - Mijn haar - Mijn bril - Mijn sieraden (neuspiercing, oorbellen, ketting) - Mijn telefoon - Het kabeltje van mijn telefoon - Mijn muis van de laptop - De laptop - Mijn netsnoerkabel voor de laptop - Mijn katten - Mijn wettenbundel (deel a) - Mijn lamp - Mijn wekkerradio - Alles wat gevaarlijk of belangrijk is - Zijn papa - Al zijn speelgoed - Zijn vaders spullen - Zijn spullen GRRRRRRRRRRRRR, dat lekkere joch is nét zo bloedirritant als dat ik kan zijn op mijn ergst ALTIJD mijn spullen, hè?
Het muziekbeertje die ze kreeg van haar tante (gebruikt bij 3 kids van haar) het is haar favoriet aller tijden en al van begin. Deze hangt normaal aan de draadhaak van het wandplankje. Ze is bijna 8 maanden er nog steeds niet weg te slaan. Zie filmpje met 7 maanden: https://www.youtube.com/watch?v=NT73v3Tr-D8
Whahahaha Ummm hier ook kabeltjes, draadjes echt zo grappig oh en die van mijn camera hahahaha kan geen normale foto meer maken Enigste wat ik kan doen is hem eraf halen maar vind ik zielig hehehe.
Hier vol fascinatie van de adapter van de router die in het stopcontact zit. Als ik hem gevoed heb en hij ziet dat ding wil hij het per se hebben. En inderdaad de beestenboel, katten en hond zijn favoriet hier. Altijd lachen als hij ze ziet!!
Nou hier komt het; Afstandsbediening Mijn bril/zonnebril Grind in de tuin Potgrond Zandbak en vooral de zand Gsm Babyfoon Kabeltjes Alles wat knopjes heeft om op te drukken (momenteel is de pinautomaat erg favoriet sta ik te pinnen druk zij snel ergens op, transactie afgebroken, hele rij mensen aan de kassa, poging twee dan maar proberen hihi) Stekker van lampjes uit stopcontact trekken Stopcontacten Wasknijpers Alles wat ritselt of kraakt Ons konijn en de hond, vogels in de tuin Uiteraard sleutels Mijn haren Haar knipjes (die ze duizenden keren eruit trekt vol bewondering naar kijkt en ze dan zelfs terug probeert te duwen wat niet lukt) Mensen in een schoot mobiel (die kijkt ze echt helemaal na mondje valt nog net niet open) Schuurtje (ze was er nog nooit geweest. Afgelopen dagen met mooi weer moest ik even wat pakken dus nam haar mee naar de schuur. Ze was helemaal verbaasd wist letterlijk en figuurlijk niet wat ze zag. Nu staat ze steeds te kloppen op de deur wil ze weer kijken) Lichtschakelaars Voor wie denk dat dit arm kind geen speelgoed heeft, dat hebben we wel in overvloed maar dat is laaaaang niet zo leuk als al dit bovenstaande