Hallo, Misschien is 1 van de verloskundige op dit forum ervaringsdeskundig en heeft een verklaring voor deze situatie?: Tijdens de tiende week van mijn zwngerschap begon ik 's avonds erg veel bloed te verliezen mijn verloskundige stuurde me door naar het ziekenhuis, maar dacht zelf dat het weinig goeds voorspelde. In het ziekenhuis een echo gehad, hierop was hartactie en een beweegelijke foetus te zien... Bij inwendig onderzoek zagen ze een flinke bloeding vanuit de baarmoedermond komen.(uitstrijkje en kweek zijn afgenomen) twee dagen later enorm stolselverlies en nog heftiger bloedverlies... ziekenhuis echo liet weer actieve foetus en hartactie zien. Week later voor testuitslagen terug,,,,geen reden te vinden voor deze hoeveelheid bloedverlies, Maar bloeding stopte langzaam.....paar dagen later op de echo een groot hematoom te zien in de baarmoeder naast de vruchtzak, Week later, groot gedeelte van de hematoon zag er "gestold"(wit) uit kleine hoeveelheid (donker) bloed nog te zien. Vandaag opnieuw vrij heftig gaan bloeden(oud bloed dat wel) Echo ziekenhuis weer hartact+ In het ziekenhuis weten ze niet wat de bloeding veroorzaakt.... er valt in hun opinie niets aan te doen.... het is een kwestie van afwachten zeggen ze. Maar dat voelt zo hulpeloos vandaar dat ik op dit forum ben gaan zoeken. Ik hoop dat ik iemand tegen kom die deze situatie eerder heeft meegemaakt want mij gynaecoloog zegt dit niet eerder te hebben gezien... en heeft hierop dus geen antwoord voor mij. Iemand van jullie een idee van de bloeding kan veroorzaken en wat hier tegen te doen is? Anders zit er idd niets anders op dan afwachten.....maar dat is zo moelijk! Groetjes Danielle
nu twee dagen later is het bloeden alweer minder geworden....hoop dat het als het nu weg gaat het ook weg blijft! Het blijft maar een onzekere situatie....om gek van te worden.
en het bloeden is ook weer begonnen, Ik heb telkens de neiging om terug te hollen naar het ziekenhuis voor een echo, al was het maar om zekerheid te krijgen dat alles nog goed zit. Ik heb echter al 6 echo's gehad afgelopen drie weken.... hoe schadelijk kan dit eigenlijk zijn voor de ontwikkeling van het kindje? Danielle
en het bloeden is ook weer begonnen, Ik heb telkens de neiging om terug te hollen naar het ziekenhuis voor een echo, al was het maar om zekerheid te krijgen dat alles nog goed zit. Ik heb echter al 6 echo's gehad afgelopen drie weken.... hoe schadelijk kan dit eigenlijk zijn voor de ontwikkeling van het kindje? Danielle
jammer dat jullie hierop waarschijnlijk ook geen antwoord hebben..... Zal dus niets anders op zitten als afwachten Groetjes, Danielle