Ik vroeg het mezelf elke keer af en heb de Mac gemaild. Hier die voedingscentrum Beste, Goed dat je ons een mail stuurt. Ja, je mag tijdens de zwangerschap softijs zoals een Mac Flurry eten. Kies een kraampje uit dat er schoon uit ziet en waar regelmatig softijs verkocht wordt, dan weet je zeker dat het ijs veilig is. Softijs kan een bron zijn bacteriën als het bedrijf het softijs-apparaat niet goed schoonmaakt. Bij een goedlopende bedrijf zoals Mac Donalds of ijswinkel kun je gerust af en toe softijs eten. Wil je meer weten over voeding en zwangerschap? Dan is de uitgave Alles over gezond eten als je zwanger bent interessant voor je. Deze uitgave kun je via onze webshop bestellen voor 6,95. En hier die van de mac: Geachte mevrouw, Allereerst van harte gefeliciteerd met uw zwangerschap! De McFlurry en Milk Shake wordt iedere nacht automatisch gepasteuriseerd en is derhalve geschikt. Voor wat betreft andere producten lijkt het mij niet verstandig een van de groteren rundvlees sandwiches te kiezen, deze worden rosé gebakken. Het betreft de Big Tasty en de New York Crispy. Verder gebruikt McDonald's geen rauwe melkproducten. Ik hoop u hiermee te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, McDonald's Nederland B.V.
Dus je mag alles eten.. Behalve de Big Tasty en de New York Crispy? Heb vandaag nog 3 hamburgers gehad van de mac hihi
Die kunnen nog wat rozig zijn van binnen omdat ze zo groot zijn zeggen ze. Zou me er zelf niet te druk om maken. Bij de mac hebben ze duidelijke voorschriften, en worden de broodjes vers bereid
Nog nooit druk om gemaakt en rosé gebakken nog nooit gezien! Zal er eens op letten als mn man een big tasty naar binnen werkt. Ik ben van de big mac mmmhhh Softijs is idd algemeen bekend, ook als je niet zwanger bent en zeker voor ouderen en kinderen kun je beter geen Softijs pakken van een winkeltje die er maar 1 op een dag verkoopt. Maar een.macflurry heerlijk, krijg er al zin in Hahah en milkshake,,,,, waarom ben.ik alleen thuis en is de Mac een half uur rijden (mss maar beter ook )
Ik weet niet waar tiepmiep zich aan stoort, maar volgens mij zeggen ze beiden hetzelfde. Ik vind het zelfs heel goed van Mac dat ze zelf zeggen 'rosé gebakken beter van niet'. Lekker naar de Mac dus!
Schaam schaam ik heb dus heel snel gelezen en het verkeerd gelezen dacht dus dat mc het niet adviseerde .. En je juist niet de flurries moest eten. Gaat in een hoek je zitten en voortaan minder gehaast lezen
Ik heb in het verleden gewerkt bij de Mac en naar mijn idee kan he alles prima eten... Hamburgers komen uit diepvries en onder warme plaat gegrild zijn wel gaar zit een timer op zodat de klep omhoog gaat
Ja het is belangrijk dat een machine elke avond de ijs mix op warmt zodat de bacteriën dood gaan. Ook het dagelijks schoon maken is erg belangrijk, burgerking en mac kan je daar in vertrouwen. ijs kraampjes in een frietzaak zou ik zelf wat meer voor opletten
Ik heb ook nog nooit roze burgers gezien bij de McDonalds hoor.. Denk dat ze zoiets eerder uit voorzorg zeggen. Als je je er niet prettig bij voelt, lekker links laten liggen en iets anders kiezen. En nu heb ik toch een zin in softijs.. De grammatica en spelling van het voedingscentrum is wel om te janken, trouwens.. :-x
Oh, prop ik me toch al weken vol met softijsjes en flurries nog nooit bij nagedacht. Dan is het altijd nog 'de grammatica en spelling van het voedingscentrum ZIJN wel om te janken
Beetje jammer van alle andere bacteriën die in het rundvlees zitten bij de Mac... Ik zou dus niet aanraden om dit soort producten te eten.