Ff een raar vraagje tussendoor!

Discussie in 'De lounge' gestart door muuske64, 7 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

muus,

effe alle gekheid op een stokkie..

ik vind je een wereldwijf!
    beetje gek af en toe....maar dat is gelijk dan ook je charme..

hou je hoofd cool, bij alles wat je doet en het komt helemaal goed met je.

maar zoek alles goed uit en laat je niet met een kluitje in het riet sturen.
    je ex heeft een kind en daar zal hij voor betalen ook..het tekort doen van zijn andere gezin is geen excuus....want nu doet hij zijn andere kind ook tekort...

enne....ik heb werkelijk geen idee van wat jouw handicap moet zijn..en hoe vervelend het voor je moet zijn...maar voor alles is een oplossing..

hou je sterk...!

Aoife

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Aoife: Bedankt voor je lieve woorden meid! ;)

Hoe het is om woorddoof te zijn kan niemand zich echt voorstellen! Zelfs bij de afdeling KNO is er nog te weinig over bekend.
    Maar ik kan je wel zeggen het is AFSCHUWELIJK! :oops:

Wanneer ga je testen? ;)
    Wens je heel veel SUC6!

Liefs Marjo

3. Niet meer actief

nou muus,

denk dat de antipassie vandaag wel arriveert hoor..

had vanochtend klein veegje roze slijm en verder niets...

maar het is te laat voor evt innesteling en temp is gekelderd...dus de antipassie zal vanavond wel komen...

blijf toch tegen beter weten in broekgluren..
    hahahahah

Aoife

4. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Wat jammer nou meid! Blijf voor je duimen! ;)

Liefs Marjo

5. Niet meer actief

dank je muus

maar ik heb liever dat jij voor jezelf gaat duimen..

ik maak me een beetje zorgen om je...
    en dat verdwijnt pas als je beter voor jezelf opkomt..

so let's start the good work.....

Aoife

6. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Aoife: Tja helaas! Is de aard van het beestje!
    Ik heb nooit veel zelfvertrouwen gehad! En nadat woorddoof bij me is geconcludeerd en me ex me psychisch heeft mishandeld is het er niet beter op geworden!

Maar DON'T WORRY!

Liefs Marjo

7. love31

love31 Actief lid

20 nov 2006
    281
    0
    0
    huisvrouw
    mijn ex en zijn nieuwe vrouw hebben zelf ook een dochtertje.en zelfs haar loon en die van mijn ex:daar kreeg ik allementatie van(dat werd samengevoegd)en hij betaald allementatie naar zijn huidige werk en niet van toen we nog getrouwd waren...misschien een advies om een andere advokaat je problemen voor te leggen..misschien vechten zij wel iets harder voor je....trouwens ik had echt een goeie advokate die er alles aan deed!
    liefs love31

8. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Love31: Bedankt meid! ;)
    Ga er meteen achteraan!

Liefs Marjo

9. Niet meer actief

Muuske, wat ik wilde vragen, Hoe groot is het verschil tussen zeggen en doen bij je vriend?

Betaalt ie echt niks voor je kind, of zegt ie alleen maar dat het niet hoeft?

Ik zou er trouwens ook gelijk achteraan gaan hoor! Je ex betaalt wel erg weinig voor zn kind! Moet ie zelf toch ook wel snappen?

10. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    :idea: Snap zeker dat me ex weinig betaalt. Zit er als sinds me scheiding (14 jaar geleden) achteraan, maar helaas tot heden geen suc6! :rolleyes:

:idea: Me vriend betaalt helaas niks voor me dochter. Hij betaalt alleen ons eten etc. :rolleyes:
    De rest wat ze nodig heeft, kleding, school etc. betaal ik zelf!

Liefs Marjo

11. manouk

manouk Actief lid

26 apr 2006
    291
    0
    0
    Lieve Muuske,

Wat zit jij in een vervelende en moeilijke situatie zeg! Maar om je situatie te verbeteren kun je, zoals anderen al gezegd hebben, zelf iets doen. ( En dan bedoel ik niet gelijk dat je bij je vriend wegmoet) Heb je bijvoorbeeld al eens aan het bezorgen van kranten/ folders/ tijdschriften gedacht? Dat kost je maar een paar uur per week, je bent lekker even buiten en je verdient er iets mee waardoor je financiele situatie toch iets zal verbeteren.
    En voor het bezorgen van kranten hoeft je slechthorendheid echt GEEN belemmering te zijn. Ik ken in mijn omgeving genoeg vrouwen/ moeders die folders bezorgen om zo iets voor zichzelf bij te verdienen.

Ik heb wel eens in 1 van je andere topics gelezen dat je dochter al een jaar of 14/15/16 is. Toen ik die leeftijd had moest ik van mijn ouders een baantje zoeken. In mijn geval was dat niet om financiele redenen maar gewoon om een beetje werkervaring op te doen en de waarde van geld te leren kennen. Heeft je dochter al een bijbaantje? Ze zou zo als weekendhulp in een winkeltje kunnen werken of ook iets van tijdschriften kunnen gaan rondbrengen (mag vanaf 14 jaar) hierdoor wordt jij wat onafhankelijker en krijgen jullie het financieel gezien een stukje beter.

Liefs,
    Manouk

12. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Manouk: Bedankt voor je advies! ;)

Me dochter is trouwens 16. Hebben samen heel veel meegemaakt. (maar daar wil ik hier niet over uitweiden) Het gaat nu gelukig weer prima met haar! :D

liefs Marjo

13. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik weet niet of er bij jou ook eentje in de buurt zit, maar Stichting MEE kan mensen met een lichamelijke beperking ook helpen met het zoeken naar werk. Ik zou eens kijken of je met hen contact op kan nemen?!?

Groetjes en succes,
    Josien

14. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Bedankt meid! Ga er meteen eens naar vragen bij me Maatschappelijk Werker maandag a.s. ;)

Liefs Marjo

15. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Succes!

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Jeetje, wat vervelend. Dat hij zich zo gedraagd.

Deel Deze Pagina