ff een update

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door beebie82, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    hoi meiden

ik schrijf hier niet zo vaak, maar er is zo veel gebeurt de laatste tijd dat ik even mijn ei kwijt wil. naar een jaar proberen zwanger te worden zijn we eerst naar de huisarts geweest. en een zaad onderzoek laten doen bij mijn vriend. daar kwam uit dat hij traag zaad heeft en weinig.nog maar een test gedaan zelfde uitslag dus doorgestuurd naar de gyn. hij is vroeger geopereert aan niet ingedaalde ballen bij het eerste gesprek vond de gyn. de hoeveel zwemmers best oke! goed nieuws.
    hij wilde natuurlijk mij ook onderzoeken ik heb bloed geprikt was goed toen een echo kijken of ik wel een eisprong had en jawel hoor alles normaal pff gelukkig weer bloed geprik uitslag was goed maar de schildklier was iets verhoogt. dus nu een maand later weer bloed geprikt nog geen uitslag vandaag wel samenlevings test gehad bij mij alles goed alleen geen zwemmers te zien balen. woensdag nog een keer samenlevings test was namelijk net iest te vroeg voor mijn eisprong.
    volgende maand hsg onderzoek. maar de gyn lied vandaag al een beetje doorschemeren dat het bij mij wel goed zat hij verwachte niet veel van het hsg onderzoek gelukkig. na hsg onderzoek moeten we weer terug voor conclusie. ik hoop niet dat hij ons weer weg stuurt met ga nog maar een jaar ff lekker verder oefenen ik weet dat ik niet moet zeuren na een jaar proberen.. maar je wordt zo ongeduldig :rolleyes:
    nou ik ben me verhaal weer ff kwijt
    groetjes beebie

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

He meid,
    Ja, onzeker is dat he, deze periode.
    Als nu blijkt dat bij jou alles goed is maar het zaad zwak is, denk ik toch dat ze met bijv. IUI gaan beginnen hoor!
    Heel veel succes met afwachten..
    Elmo

3. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    ik hoop dat ze idd met iui gaan beginnen nu zitten we toch in die molen ik wil er in ieder geval niet meer uit. ik laat me gewoon niet weg sturen met ga nog maar een jaartje proberen. bedankt voor je reactie

Deel Deze Pagina