Ik ben (alvast) op zoek naar een winterslaapzak voor een meisje. Niet overdreven duur aub, ik heb het niet zo breed nml. Mijn wensen zijn; - veilig natuurlijk - leuke kleur of printje - waar de autogordel doorheen kan Kom maar op, ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Ik heb vorig jaar een goede, leuke roze, dikke winterslaapzak bij de wibra gekocht 5,99. Dus daar even in de gaten houden denk. Maar waarom moet de autogordel er doorheen, dat kan bij deze niet denk.
hier van prenatal een paar en verder van mp gehaald. Autogordel kan bijna nergens, dus gewoon effe zelf een gat erin maken die van prenatal blijven in de was perfect, hebben afrits mouwen en zijn lekker warm. Zijn regelmatig in de aanbieding 2 voor 20of 25euro
Hans Textiel heeft ook slaapzakjes, maar dan moet je ook even met naald en draad aan de gang. Als je ze in de auto wilt kunnen gebruiken wordt het allemaal een stuk duurder volgens mij.
die van de hema is heel goed, slaapzakjes die ook in de auto kunnen zijn best prijzig vind ik, misschien 2de hands?? of tijdens uitverkoop
Bij Prenatal verkopen ze winterslaapzakken waarbij je de beentjes los kunt ritsen en dan weer aan elkaar, zodat het een soort pijpjes worden (klinkt een beetje vaag, maar ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen) en die kun je dus ook in een autostoeltje zo gebruiken of ze gewoon met slaapzak en al 's ochtends in de kinderstoel zetten. Alleen gaan ze volgens mij maar tot maat 90, dus ik weet niet of dat nog groot genoeg is voor je meisje. Kost geloof ik rond de 20 a 23 Euro. Of anders een combisleeper ofzo van MP.
De slaapzak van mini monkey heeft een gat achterin waarmee je deze kan gebruiken in de autostoel. Ze kosten volgens mij 30-35 euro. Je kan de mouwtjes er ook afritsen.