hallo meiden, ik ben altijd om de 28 dagen ongi deze keer kwam het 4 dagen te vroeg voor de eerste dag van het bloedverlies had ik veel last van slijm doorzichtig en daarna was het slijmerig en lichtroze toen bruinig waarna het vervolgens overging in 1 dag helderrood en stolsels en de dag daarna was alles over nergens geen last meer van in totaal dus 2 dagen bloedverlies geen last gehad van buikkrampen toen was het 2 dagen over en daarstraks was er weer lichtroze met afvegen nu niks meer ik snap er echt niks meer van. wel heb ik al vanaf de eisprong dat ik missenlijk ben moe duizelig emotioneel enz maar ja dat kan ook pms zijn en aangezien dat ik bloed verlies had met 1 dag stolsels zal ik wel niet zwanger zijn maar waarom me cyclus zo raar is dat begrijp ik niet. groetjes
zijn er meer die ineens een andere of rare cyclus kregen? ondanks dat je al bijna een jaar gestopt bent met de pil? groetjes
hoi allemaal, een innestelingsbloeding gaat toch niet samen met stolsels? en sonja als ik kijk bij jou cyclus loopt ie vaak anders maar de mijne is al sinds dat ik gestopt ben met de pil keurig om de 28 dagen en dan nu ineens 4 dagen eerder groetjes
Ik had mijn 1e ongi na het stoppen met de pil ook geen krampen en bijna geen bloedverlies. Nu de 2e was het heftiger en meer krampen. Maar ook al na 2 dagen weer voorbij. Hebben jullie ook een kortere ongi nu? Ik vind het op zich niet erg Misschien komt er elke keer wel een dag bij haha. Hoop natuurlijk niet dat het veel rondes zullen worden. Oh ja mijn 1e kwam na 30 dagen, de 2e na 37. Ik hou de 3e eerst op 30 dagen, dan zie ik het wel... X Nikkie
1ex was bij mij precies 28 dagen de 2ex na 32 dagen . Heb m dus op 32 dagen gezet, en we zien het wel...
ik ben nu ongeveer een jaar gestopt met de pil en ik werd het elke keer netjes na 28 dagen en weinig verschil vergeleken met toen ik de pil nog slikte altijd 5 tot 7 dagen ongi en flink ook met veel krampen ben 1x 10 dagen overtijd geweest en test was toen positief is helaas misgegaan maar zelfs daarna was het elke keer weer na 28 dagen dit is echt pas de 1ste keer dat het zo raar gaat toen ik daarstraks naar de wc ging was het met afvegen weer wat bruin daarna niks meer
Het kan een keer anders zijn he. Dat kan allemaal oorzaken hebben, spanningen, drukte op het werk etc. Dan kan het niet alleen later komen bij sommigen ook vroeger. En zo kun je nog wel meer redenen bedenken. Het is toch een hormonaal proces dus er kan wat misgaan. Als je het niet vertrouwt even een testje doen, of heb je dat al gedaan?
tuurlijk kan het een keer anders zijn maar zo anders dat had ik niet verwacht heb voor zover ik weet geen spanningen of stress alles gaat eigenlijk heel goed en nee heb geen test gedaan omdat ik er van uit ga dat ik niet zwanger kan zijn omdat ik 1 dag bloedverlies heb gehad met stolsels we zien wel wat de volgende ronde ons zal brengen
kan ook zijn dat het in aantocht is , omdat je 1 dag bloed verlies had , heb ik ook wel is gehad en een paar dagen kwam het pas goed door. hoelang ben je al bezig met zwanger worden?
hoi sonja ik ben januari een jaar gestopt met de pil en heb totaal deze cyclus 2 dagen bloed gehad de eerste dag alleen lichtroze met afvegen en daarna dan die dag met stolsels en toen 2 dagen niks en vanmiddag was er wat bruin met afvegen en daarna niks meer
ik heb ook wel is een menstruatie gehad van 1 dag ,het stelde weinig voor ,normaal ben ik het 3 dagen.
ik ben het normaal 5 a 7 dagen we gaan gewoon verder voor een mooi wondertje in 2007 zag dat jij je nod op 1 januari hebt? zou wel leuk zijn dat je zwanger het nieuwe jaar in mag gaan heel veel geluk groetjes