Hallo damens ik had een vraagje gistere avond had ik ineens een beetje roze bloed verlies dit was ook gelijk weer weg kan het zijn dat men ongesteld er aan komt of dat het wat anders is gespronge adertje ofzo?? groetjes chantal
ja dat dacht ik zelf ook al van ik ga ongesteld worden maar die bloeding was maar 10 minuten echt snel ik dacht misschien aan innestelling maar ja dan zou die eerder gekomen zijn denk ik
Een innesteling is inderdaad meestal eerder. Maar het hoeft niet zo te zijn dat je ongesteld wordt. Ik had op de dag dat ik ongesteld moest worden ook 's-ochtends een beetje bruinverlies (dacht ook echt dat ik ongesteld moest worden!) en ik ben nu 7 weken zwanger! Dus wie weet1 Ik zal voor je duimen dat het uitblijft! Hou je ons op de hoogte??
weet ik nog niet ik denk na het weekend ofzo als ik dan al niet ongesteld ben want denk eerlijk gezegd dat die wel gaat komen... groetjessss
succens meid!!! Ik wacht ook met testen tot zondag, denk ik als ik dan nog niet ongesteld bengeworden, heb nu echt van die buiksteken, raar hoor
ja ik heb ook een beetje last van me buik maar meer druk onderin me buik en onderin me rug dus denk echt dat de duivels morgen gaan arrivern