buikpijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door celientje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. celientje

    celientje Actief lid

    9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Op 17 oktober was mijn 1e dag van mijn hopelijk straks laatste menstruatie. We zijn dus net begonnen met een kindje.
    Ik ben al wel gelijk begonnen met temperaturen omdat ik bij mijn 2e zwangerschap niet elke maand een eisprong had.
    Volgens de calculator zou ik op 3 november mijn eisprong hebben, en op 8 november de innesteling. Als je de temperatuur nakijkt klopt dit wel, na 3 november is mijn temperatuur nog steeds veel hoger.

    Nu krijg ik vanavond buikpijn, althans, het voelt aan als een branderig gevoel in mijn onderbuik, lijkt wel een beetje op ongi pijn.

    Daar ik nog niet weet hoe mijn cyclus is vraag ik me af of ik nu ongesteld ga worden, dan zou de cyclus 24 of 25 dagen zijn, of dat het toch iets anders is.

    Ik hoop dat jullie wat tips voor me hebben.

    groetjes celientje
     
  2. Muis21

    Muis21 Lid

    7 nov 2005
    55
    0
    0
    Hey , ik heb ook buikpijn .... en kan het ook niet zeggen wat het is of het nou van dat ik zwanger ben is of dat ik ongesteld moet worden ,

    wel heb ik veel verschijnselen die ik anders nooit had ....
    Op dit moment ben ik ook een klein beetje misselijk ... ik heb nog nooit een echte misselijkheid meegemaakt , maar misschien komt dat nog

    Hoop het maar ... dit helpt je niet maar ik snap dat je er ook mee zit .... groetjes muis
     
  3. milou

    milou Niet meer actief

    als je voor zondag :evil: ziet zou dat betekenen dat je luteale fase (fase na de eisprong) te kort is voor een goede innesteling. eigenlijk zou deze fase 10 - 14 dagen moeten duren.
    maar als je zwanger bent kun je ook ongi/pms-pijntjes hebben, dus...
     
  4. oppermuts

    oppermuts Lid

    16 okt 2005
    29
    0
    0
    veghel
    ik ben zwanger en ik had ook al pijn onder in mijn buik voordat ik wist dat ik zwanger was en het bleef maar aanhouden en werd niet ongesteld dus had ik een test gedaan en die was positief dus ik gellof dat je het kan voelen in je buik en ja het voelt net als je ongesteld moet worden

    groetjes wendy en veel succes als je een test gaat doen en doe hem niet te vroeg
     

Deel Deze Pagina