Kan dit?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by LadyIngrid, Jun 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    Hoi meiden,

Voor het eerst ga ik nu ovutesten gebruiken. Vanmorgen (dag 9 van de cyclus) had ik een super licht streepje, kan dit wel zo vroeg in de cyclus? Die van mij is gemiddeld 28 dagen..

Liefs!

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Volgens mij kan het wel, maar als het streepje zo licht is... Kun je niet beter morgen nog een keer proberen?

3. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    Ik ga vanavond ook nog een keertje doen en ik ga gewoon iedere dag 1x of misschien twee x testen.

4. Catje86

Catje86 Bekend lid

Sep 1, 2008
    602
    0
    0
    Ligt ook aan het merk testen wat je gebruikt. Sommige testen geven je hele cyclus een licht 2e streepje en echt overduidelijk positief als je je eisprong hebt.

5. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    Daar heb je misschien ook wel gelijk in, maar mijn ervaring is daar niet naar.. Zo heb ik bij de babyboomshop de eerste keer bij gebruik steeds maar 1 streepje gehad.
    En nu voor een 2e cyclus te proberen, meteen een licht streepje. Maar goed, ik zal vanaaf nog eens testen en dan zien wat er uit komt!

6. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Met ovutesten is het niet gek dat je een 2e streepje krijgt ook als je eisprong er nog niet aankomt. Er is namelijk altijd wel LH te vinden in je urine. Het hoeft niet altijd zo te zijn dat er een 2e streepje komt, het is net wat er meetbaar is. Maar als je eisprong eraan komt, heb je een piek in je LH en dan heb je een posi test, dus 2 strepen net zo donker of de test streep donkerder dan je controle streep.

Dus voor jou, zou ik zeggen, doortesten tot 2 duidelijke strepen

7. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    Ok, bedankt voor je tip.;)
    Ik ben benieuwd!

8. Lisil

Lisil VIP lid

Apr 19, 2009
    9,313
    0
    0
    hoi ik heb nu 4 dagen achter elkaar ovu testen gebruikt. de eerste was donderdag en geen 2e streepje dus geen foto gemaakt en van vrijdag, zaterdag en zondag staan in mijn foto album,

op dag 11 zag je pas bij mij een licht 2e streepje (mijn 2e ovu test dus de eerste op de foto)

Ik heb zelf die van matcare gebruikt.

9. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    Ik heb 3 x op 1 dag gebruikt, de eerste test is het streepje iets donkerder dan de andere twee.
    Morgen maar weer ff zien, zit nu op dag 9 van de cyclus...

Share This Page