positieve ovutest maar negatieve zwangerschapstest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Emma 79, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ohhhhh, wat ben ik stom geweest:D. Vandaag is mijn NOD, ik heb al 8 dagen bruine afscheiding, geen ongikrampen terwijl ik die altijd 7 dagen van tevoren krijg, maar nog niet ongi geworden. Vanochtend moest ik plassen en ik dacht 'ach, ik heb nog 1 digitale clearblue ovutest, laat ik deze eens gebruiken'. En tot mijn stomme verbazing kreeg ik een lachend gezichtje, wat je dus normaal gesproken krijgt als je ovulatie eraan zit te komen. Maar het stomme is dat hij normaal gesproken een aantal dagen voor mijn ovulatie hartstikke negatief is, maar waarom is hij nu dan positief:(. Ik dus direct naar de winkel om zwangerschapstesten te halen, maar deze zijn dus negatief;):(. Arghhhhh, nu zit ik dus weer in de stress terwijl ik er gewoon vanuit moet gaan dat ik gewoon ongi zal gaan worden.

Zijn er hier meiden die dit ook mee hebben gemaakt maar die uiteindelijk toch zwanger bleken te zijn of werden jullie uiteindelijk toch gewoon ongi?

2. Seth

Seth Niet meer actief

Hoop voor je dat het bij jou anders is.....

maar ik testte gisterochtend harstikke positief met ovutest... en werd smiddags ongesteld......

posi-ovu hoeft niets te zeggen dus.......

succes...

3. stral

stral Actief lid

6 jul 2009
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ovu test reageert niet op zwangerschap hormon.Dus jij kan het niet op ovu test zien of je zwanger bent.Zou dat zijn dat je ovulatie gewoon later is?dat kan toch gebeuren.
    en afscheiding bij ovulatie kan ook voor komen.Misschien zal die eisprong gewoon morgen plaats nemen.Dan schuift jou nod ook.
    Ik had zo gehad.Dat mijn eisprong kwam 7 dagen later.Als ik dat niet wist zou ik gek worden dat ik overtijd was.Maar ik wist het wel en gewoon gewacht op mijn periode week later.

4. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Ik had wel een positieve ovu test voor mijn NOD en daarna een positieve zwangerschapstest..

5. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    ovutesten kunnen wel positief zijn als je zwanger bent,

heb je misschien pco dan kan je vals positieve ouvtesten krijgen of hele onregelmatige cyclus, dan heb je nu pas je eisprong

Deel Deze Pagina