Temp?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Daan04, 1 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Hallo dames,

Even een vraag voor de dames die tempen. Als jullie je ei hebben, wat is dan ongeveer je temp?
    Ik had gisteren 37.8
    En vandaag 38.1
    Heb ik dan waarschijnlijk een griep of kan het mijn ei zijn of is het een symptoom?!

Liefs

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Dat is wel erg hoog. Maar wanneer heb je dat gemeten. 's ochtends meteen na het wakker worden?
    38 C is eigenlijk verhoging, maar mijn temp is ook best hoog en 's middags (in de LF) loopt mijn temp ook wel ooit zo hoog op.

Om antwoord te geven op je vraag mijn temp is voor ovulatie ongeveer 37.0 en na ongeveer 37.3, maar zoals ik als zei dat ik hoger dan gemiddeld.

Als je met symptoom een symptoom van zwangerschap bedoelt daar kan je zo niets van zeggen, dan moet je je temp langer bij houden en dan moet hij langere tijd hoog blijven.

succes

3. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is idd een vrij hoge temp. Is ie altijd zo hoog? Als je nog maar een paar dagen aan t temperaturen bent, zou ik nog even volhouden en kijken of het zo blijft of niet.
    Op deze site staat t temperaturen best goed uitgelegd:
    Geboorteregeling op natuurlijke wijze [www.gezondheid.be]
    Ik heb er wel wat aan gehad, in t begin dacht ik na elke temp.stijging dat ik een ei had :D. Anyway, bij mij scheelt het heel duidelijk 0.3 graden: 36.3°C voor ei en 36.6° erna.

4. gimena

gimena Niet meer actief

dat zou idd je ei kunnen zijn!
    alles kan hoor.iedreens temp is anders..,
    bij mijn was het ook allemaal zo hoog.

5. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Je kan pas van een eisprong spreken als je ook je temp VOOR eisprong weet.

Als jij gewoon ineens besluit om je temp op te nemen (willekeurig in je cyclus), terwijl je nog nooit eerder dit hebt gedaam (tempen), dan mag je nooit en te nimmer naar je temp kijken!!

Mijn temp voor eisprong is 36.4-36.5 en na eisprong 36.7-36.8 (om antwoord te geven op je vraag).
    En de temps is bij elke vrouw weer anders, dus kan jij je niet aan vasthouden.

6. stral

stral Actief lid

6 jul 2009
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is erg te hoog.Lijkt meer op onsteeking .Maar wat is dan die in eerste fase?wat is verschil?
    ik heb gewoon lage temperatuur.Maar in allebij fases.
    Eerste 36.1-36.3 en dan tweede 36.7-36.9
    mijn doctor zegt dat het maakt niet uit als maar verschil 0.4 graden is.
    En wat is jou lichaam temp?en in welke dag na eisprong zit je?Waar is mogelijk jou temp bekijken?doe je dat online?
    O ja!Heb je dat s'ochtends gedaan gelijk naar waker worden?
    omdat anders is de temt zegt helemaal niets.alleen dat waarschijnlijk dat je in tweede fase zit.

Deel Deze Pagina