Hoi hoi nou na lang zoeken konden we vandaag toch heel luid en duidelijk de hartslag van de uk horen. Het ging met 169 slapen p/m echt heel snel. Heb het opgenomen alleen de kwaliteit is niet zo best want ja eerst opgenomen op de belly talk en daarna weer met de digitalen camera dus niet op het beeld letten http://www.youtube.com/watch?v=bbuyrYWao7g
Hoi Ja gaaf he zo vroeg ben er nog steeds beduusd van maar heb bij de vk goed opgelet waar ze precies zocht en heb het die dag meteen geprobeert en dat lukt wel maar heel ver weg . En mijn vriend die wou het zo graaggoed horen ook dat ik even heerlijk op de bank ben gaan liggen en rustig kon zoeken en yup daar was het echt helemaal geweldig. ben zo blij net even weer gedaan en had de uk vrij snel en ging weer als een trein. De vk denkt trouwens door de snelheid van de hartslag dat het een meisje wordt dus ben benieuwd ?
Jee, wat geweldig dat je het zo snel hebt kunnen vinden met de Belly-Talk! En ik dacht dat ik nog wel snel was met mijn 11 weken en 4 dagen.... Geweldig om te horen hé? Geniet er lekker van meid!